Workshop 'Spannend schrijven' in Wageningen

5 reacties [Laatste bericht]
    Carlijn
    afbeelding van Carlijn
    Sinds: 6 Mei 2009
    Afwezig. Laatst aanwezig 9 uren 6 min geleden.
    Nijmegen

Workshop 'Spannend schrijven' in Wageningen

Hoi allemaal!

vanavond is de workshop 'spannend schrijven' in wageningen (zie ook activiteiten). Iemand van hier die ook gaat? Ik in ieder geval wel! Wellicht tot straks

Groetjes Carlijn

Reacties

jacobjanvoerman
    afbeelding van jacobjanvoerman
    Sinds: 25 Feb 2009
    Afwezig. Laatst aanwezig 6 uren 37 min geleden.

Hoe was het?

(Ja, je bent er nu nog mee bezig, maar niet meer als je dit leest)

. . . nog steeds op zoek naar de essentie van mijn manuscript . . .
    (ah.. wel stoer om "mijn manuscript" te kunnen gebruiken in een zin)
    die fase dus: blij met heel veel lettters en tegelijk bang er in te verdrinken

Carlijn
    afbeelding van Carlijn
    Nijmegen

Erg leuk! Kom net terug. Veel praktische info, eigenlijk een minicursus doordat diverse onderwerpen als plot, spanningsopbouw, perspectief, spanningselementen etc. werden aangestipt. Oppervlakkig natuurlijk doordat het kort was, maar daardoor ook snel 'weetjes' opdoen. Vooral erg stimulerend om mee aan de slag te gaan. En leuk om een avond met 20 andere 'schrijvers in spe' door te brengen. Annie van Gansewinkel en Marelle Boersma waren verrast door de opkomst en gaan waarschijnlijk naar aanleiding van vanavond meer workshops en cursussen organiseren. Aanrader om in de gaten te houden!

Jeanet
    afbeelding van Jeanet
    Sinds: 23 Okt 2006
    Afwezig. Laatst aanwezig 2 dagen 20 uren geleden.
    Valthermond

Dat klinkt idd goed. Heb je nog meer van sol ontmoet daar?

Misschien dat ze ook eens iets in Drenthe gaan opzetten. nod Dan hebben ze in ieder geval al één die komt.

"Some books makes me want to go adventuring, others feel that they have saved me the trouble"
    -Ashleigh Brilliant -

Carlijn
    afbeelding van Carlijn
    Nijmegen

nee, volgens mij niemand van hier. wel veel van een ander forum over lezen, wat me verder niets zei... Ik ben er zelf ook vanuit Nijmegen naartoe gegaan, was wel de moeite waard. Wie weet, ik hou ze in ieder geval in de gaten!

Pebbles
    afbeelding van Pebbles
    Sinds: 24 Mrt 2008
    Afwezig. Laatst aanwezig 6 dagen 5 uren geleden.
    Gelderland

Leuk Carlijn! Ik zag de aankondiging veel te laat, dus kon niets organiseren om erbij te zijn. Helaas! Zeker in de gaten houden wanneer ze weer zo'n workshop geven.