en dan is het 1 december

62 reacties [Laatste bericht]
    jacobjanvoerman
    Laatst aanwezig: 14 weken 1 dag geleden
    Sinds: 25 Feb 2009

en dan is het 1 december

Misschien wat vroeg, maar wat gaan jullie na de nanowrimo doen? Herschrijven (of eerst afmaken).
    Ik wil wel door met mijn verhaal. Ik ga eerst herschrijven, maar dan wil ik ook snel op zoek naar proeflezers. Zou de snelscan van SOL iets zijn?

We don`t need anybody else To tell us what is real
    Inside each one of us is love And we know how it feels
    Paul McCartney

Tja
    Laatst aanwezig: 14 uren 57 min geleden
    Sinds: 4 Mei 2009

Ik hoop dat ik binnen drie weken klaar ben met mijn Nanoverhaal. 50.001 woorden vind ik genoeg. Voorlopig ga ik het niet herschrijven. Ik hoop op andere herschrijverijen. Ik heb geen ervaring met de SOL-snelscan.

Waar je ook bent, 'Ik zal je vinden'.

Johanv
    Laatst aanwezig: 9 uren 10 min geleden
    Sinds: 19 Jan 2008

Zeker niet direct herschrijven. Dit verhaal zat al langer in mijn systeem, maar het wilde niet lukken het op papier te krijgen. Door de tijdsdruk van nanowrimo lukt het vreemd genoeg wel om dit verhaal te schrijven.
    Eigenlijk was ik bezig met een heel ander soort verhaal, hiermee wil ik in december graag weer verder.
    Waarschijnlijk heb ik daar echter niet veel tijd voor, omdat ik me mag voorbereiden op een manuscript dat echt uitgegeven gaat worden.

Niet alles van waarde is waar.

Anoukboek
    Laatst aanwezig: 1 jaar 16 weken geleden
    Sinds: 24 Nov 2008

Ik ga zeker door met dit verhaal en als het af is, herschrijven, laten lezen en als het goed genoeg is in mijn ogen, uitgeven. Daarna weer verder met de andere twee boeken die ik aan het schrijven ben.

Wees maar jezelf, er zijn al zoveel anderen (Loesje)

Miss Moneypenny
    Laatst aanwezig: 4 dagen 16 uren geleden
    Sinds: 14 Mrt 2009