Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoe vind ik 'ongedaan maken' op mijn laptop?

Ik heb zojuist een lap tekst verwijderd. Ik wilde hem kopieren, maar drukte per ongeluk op plakken. Toen was er ineens een stuk weg. Shit, net nu het zo lekker ging, het is voor NaNoWriMo. Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken? Op mijn pc zit zo´n driekwart rondje met pijltje, dat dingen ongedaan maakt. Hier, op de laptop, kan ik dat niet vinden. Kan iemand me alsjeblieft helpen zodat ik mijn stuk tekst weer terugkrijg? Even googlen hielp helaas niet, dus probeer ik het maar hier met een soort noodtopic.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Je had ook gewoon in het menu "bewerken" voor "ongedaan maken" kunnen kiezen, en daar staat over het algemeen ook de shortcut tussen.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dat had ik gedaan als ik het had kunnen vinden. In mijn laptop die van het vorige werk van mijn vriend was, staat alles in het engels en kan ik dingen soms niet vinden. Ik zeur al een tijdje over dat ik het in het nederlands wil, alleen al om de spellingscontrole. Ik zal nog even doorzeuren.... Ik ben in elk geval blij met deze noodgreep, ik had het nog nooit nodig gehad en mijn vriend die al half lag te slapen, wist het ook niet. Verhip, ik heb nog eens goed gekeken en daar staat het: undo copying: Nou jaaa, paniek, zullen we maar zeggen... Topic mag wat mij betreft gesloten worden.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het aantal keer dat je een bewerking ongedaan kunt maken achter elkaar is trouwens ook in te stellen tot volgens mij oneindig. Hoe je het kan wijzigen ben ik even kwijt, dat soort dingen gaan meestal per ongeluk.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toch vreemd, Micha, ik weet toch zeker dat ik het nooit gezien heb en nu staat het er ineens tussen bij edit. Zou dat komen doordat ik het gister gebruikt heb. Nou ja, maakt ook niet uit eigenlijk, ik weet nu waar ik het kan vinden. Jascha, kun je dat niet oneindig doen?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Zeg voortaan ook even welk programma je gebruikt. In dit geval staat undo/ongedaan maken in bijna alle programma's op dezelfde plaats, maar bij de meeste problemen helpt het wel om te weten welk programma je gebruikt.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, gewoonlijk staat het tot onder de honderd. Dit lijkt veel, maar stel dat je pas laat achter een fout komt, kan het zijn dat je die keren nodig hebt.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat komt niet als mosterd na de maaltijd, het is een hele goede tip die zeker goed van pas komt. Bedankt vanSomeren. :thumbsup: