Hoe ga je verder na de 50k van NaNoWriMo?

6 reacties [Laatste bericht]
    Jeanet
    Laatst aanwezig: 5 dagen 19 uren geleden
    Sinds: 23 Okt 2006

Hoe ga je verder na de 50k van NaNoWriMo?

Voor november hebben we een topic: Hoe bereiden jullie je voor op NaNoWriMo.
    In november een topic: NaNoWriMo 2009.
    Nu dacht ik ook een topic: Hoe ga je verder na de 50k van NaNoWriMo?

Ik vraag mij af wat jullie doen als je de 50k hebt gehaald.
    Er zijn natuurlijk altijd verhalen die nog niet af zijn en die gewoon verder schrijven en dus lekker over de 50k heen gaan. Maar je verhaal is klaar, heb je dan iets van eindelijk? Of ik mis het moeten schrijven?
    Kortom ben benieuwd naar jullie reacties.
    Ik zelf kan hier pas mijn ervaring op 1 december geven want ik zit er nog midden in, maar kan al wel lezen wat me te wachten staat. big grin

Zjors
    Laatst aanwezig: 11 uren 29 min geleden
    Sinds: 3 Jan 2005

big grin http://www.schrijvenonline.org/forum/101918#commen...
    Je hebt er zelf ook al in geantwoord big grin

Tja
    Laatst aanwezig: 15 uren 1 min geleden
    Sinds: 4 Mei 2009

Ik ga gewoon verder met een nieuw verhaal of met het herlezen van andere. Door het Nanoschrijven ben ik niet anders gaan doen en ook nu het af is niet.

Waar je ook bent, 'Ik zal je vinden'.

Jeanet

Bedankt, Je hebt gelijk Zjors die was ik helemaal vergeten. Staat niet meer in mijn lijstje van gevolgde onderwerpen.

Jeanet
    Tja schreef:

Ik ga gewoon verder met een nieuw verhaal of met het herlezen van andere. Door het Nanoschrijven ben ik niet anders gaan doen en ook nu het af is niet.

Het is mede de bedoeling van NaNo om je dagelijks aan het schrijven te krijgen, als ik het goed heb begrepen. Verbeter me maar als ik er helemaal naast zit.
    Is het dan ook zo dat jullie van plan zijn als je het nog niet deed om elke dag wat te schrijven? Of ga je gewoon weer helemaal zo verder als het voor nov ook ging verder?

Ik kan nog niet zeggen hoe het gaat, maar ben wel van plan er dagelijks wat tijd voor te maken. Het zal niet zoveel tijd als nu zijn maar al is het maar een half uurtje.

Jeanet

@zjors, Zoen

Dries Arnolds
    beheerder
    Laatst aanwezig: 9 uren 44 min geleden
    Sinds: 9 Nov 2004

Laten we het centraal houden: http://www.schrijvenonline.org/forum/101918

yǒu qíng rén zhōng chéng juàn shǔ - Chinees gezegde