Verhaal voor online kinderboek

7 reacties [Laatste bericht]
    christiaansen
    Sinds: 6 Dec 2009

Verhaal voor online kinderboek

Ik ben op zoek naar een schrijver die een verhaal kan aanbieden voor een kinderboekje die online besteld kan worden, hier moet de koper of gever zijn naam in het verhaal terug zien komen, denk hierbij aan de naam van het kind dat haar boekje dan leest, de verhaal lijn zou dan een verhaal moeten zijn die door een verteller (een figuurtje) het kind meeneemt in zijn avontuur.

Ing
    Sinds: 2 Feb 2007

Kun je meer vertellen over de doelgroep, de lengte van het verhaal, het honorarium en de manier van werken? En hoe zit het met de illustraties en de nevenpersonages?
    Ik heb hier thuis ook vijf van die boeken staan, voor alle kinderen één. Die hebben ze van hun oma gekregen bij hun geboorte. In welk opzicht gaat het boekje dat jij nu aan wilt bieden, zich onderscheiden van wat er al op de markt is?

Dries
    Beheerder
    Sinds: 9 Nov 2004

*verplaatst naar oproepen*

yǒu qíng rén zhōng chéng juàn shǔ - Chinees gezegde

Afterhoursclinic
    Sinds: 2 Nov 2009

Ik heb een aantal van dit soort verhalen geschreven. Maar net als Ing wil ik graag het aantal woorden/karakters weten!

"Ach ze luisteren toch niet..."

DeEllis
    Sinds: 9 Nov 2006

Ik ken dit helemaal niet. Kan iemand een linkje geven naar zoiets?

Sjee
    Sinds: 12 Dec 2007

Zie deze link bijvoorbeeld.

Google eens op naamboek, dan vind je er nog veel meer.

My guide to life is hiding round the corner, right? - J Perkin

21 juli 2011 kwam mijn eerste kinderboek uit: Stormvaart.

DeEllis
    Sinds: 9 Nov 2006

Dank je Sjee. Lijkt me voor kinderen echt geweldig!

Wondelgijn
    Sinds: 9 Sep 2009

Ik ben hier ook erg nieuwsgierig naar.... Heeft iemand al meer informatie hierover ontvangen? Aantal woorden/leeftijd/inlever termijn.... Ik lees hier verder helemaal niets meer over terug...