Hoe van online workshop een boek maken

4 reacties [Laatste bericht]
    anoniem12
    Sinds: 22 Feb 2010

Hoe van online workshop een boek maken

een vriend van me heeft een online workshop over het schrijven van een boek, deze workshop bestaat uit meer dan 40 lessen. hoe kan je van zo´n workshop een goed oefen boek maken.

als ik jou hoor kan ik niks anders, dan hopen dat je het tegen mij hebt

Dries
    Beheerder
    Sinds: 9 Nov 2004

kort antwoord: niet

Er zit gewoon copyright op zo'n workshop. Daar mag je niet zomaar een boek van maken. Krijg je ongetwijfeld problemen mee. Of heeft die vriend van je de workshop zelf gemaakt?

yǒu qíng rén zhōng chéng juàn shǔ - Chinees gezegde

anoniem12
    Sinds: 22 Feb 2010
    Dries schreef:

kort antwoord: niet

Er zit gewoon copyright op zo'n workshop. Daar mag je niet zomaar een boek van maken. Krijg je ongetwijfeld problemen mee. Of heeft die vriend van je de workshop zelf gemaakt?

hij heeft ze zelf gemaakt

als ik jou hoor kan ik niks anders, dan hopen dat je het tegen mij hebt

Zjors
    Sinds: 3 Jan 2005

Youris, maak eventueel die vrienden van je ook lid hier. Dan kunnen ze zelf hun vragen stellen. nod

Je mag in ieder geval van zo'n workshop geen boek (voor anderen) maken. Je mag het hooguit printen voor jezelf. En dan kun je het in een multomap doen.

Dries
    Beheerder
    Sinds: 9 Nov 2004

Mij lijkt dat je daar op dezelfde manier een boek van maakt als bij alle andere manuscripten. Kijk eens rond in het subforum 'eigen beheer & pod'. Ook de schrijfgidscategorie 'Printing on demand' kan helpen. Vraag eens wat prijzen op bij POD bedrijven.

yǒu qíng rén zhōng chéng juàn shǔ - Chinees gezegde