Lieve Pappa, Sterf

6 reacties [Laatste bericht]
    LaszloBartok
    Sinds: 16 Mrt 2010

Lieve Pappa, Sterf

Hallo mensen,

Ik ben net nieuw hier op dit forum. Ik wilde mijn manuscript met jullie delen en graag feedback ontvangen.
    http://www.tenpages.com/*********
    Hier kunt u mijn manuscript lezen.
    Ik hoop dat u mij feedback kunt geven en plezier beleeft aan het lezen ervan.

Puber die een verhaal aan 't schrijven is. Leest in Brusselmans. Vanzelfsprekend.

Dries
    Beheerder
    Sinds: 9 Nov 2004

Hallo Laszlo, promotie maken voor je boek mag hier niet zomaar. Ik heb de link verwijderd. We zijn erg streng op spam hier. Ook zijn we geen beoordelingsbureau waar je zomaar je boek kunt laten beoordelen. Wel kun je een klein stukje (500 woorden) plaatsen in het onderdeel proeflezen van dit forum met inachtneming van de regels (http://www.schrijvenonline.org/forum-onderwerp/1010)

Als het boek af is mag je het overigens wel plaatsen in het onderdeel boekpresentatie, maar zelfs dan is het niet de bedoeling de link naar Tenpages te plaatsen om aandelen te verkopen.

yǒu qíng rén zhōng chéng juàn shǔ - Chinees gezegde

Zjors
    Sinds: 3 Jan 2005

sarcastic eye roll Straks hebben we al het Tenpagespubliek hier om hun aandelen aan de man te brengen.

Het staat wel onder 'promotie en marketing' wink

MichaM
    Sinds: 13 Feb 2007

Mag ik, mag ik?

"Lieve spammer, sterf" :')

Overigens wel een heel intrigerende titel. Als ik tenpages niet zo suf vond, zou ik even gaan kijken wat het is.

Micha Meinderts - Sociaal dyslect heeft een nieuwe website!
    "De nacht was gevallen en Arthur veegde de scherven bij elkaar." | "Ik ben niet lui, ik bespaar energie." | "Nederlands is makkelijker als je denkt."

Thérèse
    Beheerder
    Sinds: 2 Aug 2009

Magyar, Laszlo? Inderdaad een sterke titel. Ik moet wel even kijken ...

Voor de feiten: www.theresemajor.nl

Swan
    Sinds: 27 Jan 2008

Ik vind het ook een sterke titel.... Het maakt mij nieuwsgierig! smile

LaszloBartok
    Sinds: 16 Mrt 2010

Sorry voor mijn late reactie. En excuses voor de reclame, dacht dat dit nog mocht, zal het onthouden. Ik heb bij proeflezen een klein stukje geplaatst.
    En bedankt mensen die de titel goed vinden wink
    László is inderdaad Hongarije wink

Puber die een verhaal aan 't schrijven is. Leest in Brusselmans. Vanzelfsprekend.