weg
- login of registreer om te reageren
weg
weg

weg
Met een citaat in de hand
Kom je door het ganse land
Met in je andere hand een link
Ben je helemaal de bink

Ik had niet verwacht
en ook niet gedacht
dat hier helemaal bovenaan
zo'n erg lange kop zou staan
krijg je zo'n kop te lezen
denk je: dat kan er maar van eentje wezen
gauw verder sjezen

denk je: dat kan er maar van eentje wezen
gauw verder sjezen

weg

Nee, ik citeerde die gediggies altijd van Sinterklaas

haha.. Eigen
Wist je niet dat ik de gedichtjes voor sinterklaas schreef. Heb je de mijne overgenome 

hahaa leuk zo!
RP: nogmaals de vraag of je wil ophouden met die linkjes.

Ros, Eigen, Marriejeanne
het is erg melig
waar de linkjes tieren welig
zonder dat er iemand op klikt
alleen de prullenbak in mikt
dus hierbij de vraag
RP, wil je ermee ophouden - graag

Hoi RP, hier een berichtje van mij
stop ermee, dan maak je me pas echt blij 

Als de kat van huis is..........................

...is hij niet thuis!

Rudolf Paul, ik weet het je hebt ons nodig,
maar ik vind die links elke keer een beetje overbodig.
Misschien kan je je frustraties beter kwijt in een verhaal,
Want hiermee trek je geen volle zaal.

Nee, niet bewust. Maar die regels zijn al zoooo oud... Aristoteles had het er al over, geloof ik. Zonder conflict is het heel moeilijk om een verhaal te schrijven dat lekker leest.
Dat van die kloten en keel... Dat zou ik graag ook eens doen. Maar ik heb een beetje een sociale handicap dus ik weet niet goed of iets wat ik schrijf impact zal hebben en zo ja wat dan, helaas. Heeft iemand daar nog tips over?
PS: wat zijn jullie een treurige bende, zeg. Probeert RP eindelijk om zijn posts meer inhoud te geven en een echte discussie los te maken, beginnen jullie meteen weer met hem afzeiken.

Misschien dat zijn post een goede inhoud hebben, maar ik vind die topic-titels zeer vervelend. Dan begin ik al niet eens met de topic te lezen.
Over sinterklaas gesproken:
"Als het regent in september
Valt sinterklaas op vijf december!"
de weerman
http://www.rnw.nl/sinterklaas/
http://sinterklaas.opzijnbest.nl/

Vind ik ook. (Voor wat het waard is).

Had ik dan beter niet moeten reageren?

Misschien dat zijn post een goede inhoud hebben, maar ik vind die topic-titels zeer vervelend. Dan begin ik al niet eens met de topic te lezen.
Maar blijkbaar heb je het topic WEL gelezen, want je hebt in de stijl van je voorgangers gepost. Dus je ziet een lange titel die je vervelend vindt, je KLIKT erop (waarom? Je kunt het toch ook gewoon negeren?), je leest de reacties van de mensen die hem afzeiken en dan doe je er nog even aan mee.
Lekker hoor.
Ik heb liever een troll dan een stel van die schijnheilige mutsen hier. Ik kan me herinneren dat MJ ook topics maakte met een quote-je erin om wat discussie te laten oplaaien, bijvoorbeeld.

Eline is dus het hulpje van Sinterklaas
met rijmen en dichten is ze hem zelfs de baas

Ik kan het niet verhinderen
maar dit lezend denk ik: Hou toch op, kleine kinderen

MichaM. anders negeer ik Rudolf Paul wel, maar ik hou wel van het reageren in dichtvorm. Het ging mij eigenlijk niet zozeer om (het afzeiken van) Rudolf Paul, maar puur om de kunst van het schrijven. (sorry Rudolf Paul)

Maar blijkbaar heb je het topic WEL gelezen, want je hebt in de stijl van je voorgangers gepost. Dus je ziet een lange titel die je vervelend vindt, je KLIKT erop (waarom? Je kunt het toch ook gewoon negeren?), je leest de reacties van de mensen die hem afzeiken en dan doe je er nog even aan mee.
Lekker hoor.
Ik heb liever een troll dan een stel van die schijnheilige mutsen hier. Ik kan me herinneren dat MJ ook topics maakte met een quote-je erin om wat discussie te laten oplaaien, bijvoorbeeld.
Ik heb de topic niet gelezen, alleen de titel. Die titel zet dan mijn stekels al overeind en dan hoef ik me niet af te vragen van wie die afkomstig is.
Ik probeer mensen in hun waarde te laten en ook probeer ik rekening te houden met andere mensen. Niet ieder mens is gelijk en daar pas ik mijn taalgebruik op aan.
RP had zijn discussie gerust mogen starten van mij, maar kan hierbij toch best zijn worden wat beschaafder formuleren?

De titel leek me zo speciaal
ik kon het kijken niet laten
verdorie wat is dit allemaal
er zit geen rem op de pedaal,
als nieuweling hou ik me erbuiten
en zal de hele boel maar sluiten!

@ Eline. Het waren (in dit geval) niet Rp's woorden. Ik was eerst ook bevooroordeeld hoor toen ik die titel las.
Maar eerlijk is bij mij eerlijk, wat mij betreft is er niets mis met zijn vraag. Verder wordt zijn topic onderhand behoorlijk vervuild.
[ ... ]
Verder wordt zijn topic onderhand behoorlijk vervuild.
[ ... ]
Vind ik niet, hoor. Ik vind dat RP's topics het forum vervuilen. Hij plaatst alleen verwijzingen naar zichzelf en wat een ander doet, schrijft, of vraagt, daar gaat hij totaal niet op in.
Dus wat heb je daar aan?
Ik vind het goed dat zo iemand - afgezien van de persoon, want wie hij is, weet niemand, alleen wat hij post - tegengas krijgt.
Actie ---> reactie.
Kaats ---> bal.
""wat zijn jullie een treurige bende, zeg. Probeert RP eindelijk om zijn posts meer inhoud te geven en een echte discussie los te maken, beginnen jullie meteen weer met hem afzeiken.""
"Veracht een laag en vleiend woord
Het komt niet dan uit verachting voort."
Nicolaas Beets
http://www.collegenet.nl/content/digilessen/literatuurgeschiedenis/tot19...
http://www.collegenet.nl/index_mainframe.php?mainframe=http%3A%2F%2Fwww....
http://www.schrijversinfo.nl/hildebrand.html

Ik ben het met Eline eens, zo'n titel hoeft van mij echt niet, maakt niet uit van wie hij afkomstig is. En natuurlijk kun je dit topic een andere titel geven en dan in het topic uitleggn wat het standpunt van een docent is.

@ draaikever: Ik heb nu wel zijn topic gelezen, en ik geef toe dat het dan niet zijn woorden zijn. Maar ik ben nog steeds van mening dat hij dan best zijn woorden op een andere manier had kunnen formuleren om een echte discussie te starten.
On tipic: Nee, ik heb nog nooit iets van die schrijver gelezen.