Viloda Productions zoekt een scenarioschrijver
Viloda Productions zoekt een scenarioschrijver
Viloda Productions is sinds 01-01-2008 de productiemaatschappij van Vida Behrouz
Viloda Productions realiseert
producties, evenementen en projecten met media, kunst en muziek.
Voorbeelden:
Film
Fashion Shows
Documentaire
Theater
Televisie
Commercials
Videoclips
Muziek
Festivals
Themafeesten
Beurzen
Kunst
Vida Behrouz (1983) legt dwarsverbanden tussen kunst, media en maatschappij. Haar producties kregen de afgelopen jaren landelijke belangstelling. Vida Behrouz bereikte een groot publiek met de cd-single Ik weet het niet, de documentaire Poppen die huilen, en de theaterproductie Spiegelbeeld. Het succes van deze producties – en haar grote passie voor dans, muziek en theater – motiveerden haar in 2008 tot de oprichting van Viloda Productions.
Gezocht
Ter promotie van Viloda Productions willen we een cd single met een bijhorend videoclip maken, doormiddel van de cd / clip wilt Vida bedrijven kennis laten maken met Viloda Productions.
Hiervoor zijn we opzoek naar een scenarioschrijver die het leuk vindt om vrijwillig mee te werken aan de videoclip. De naam van de scenarioschrijver krijgt een plek op ons website. De videoclip wordt o.a. tijdens beurzen, openingsfeest en uiteraard op ons website vertoond.
Deze uitdaging geeft jou de kans om aan een groot publiek / bedrijven die met media en entertainment branche te maken hebben, jou kwaliteit en capaciteit te laten zien. En misschien is dit tevens een goede start voor een eventuele samenwerking in de toekomst!
Mochten je geïnteresseerd zijn in ons oproep en meer informatie willen, dan kan je via de onderstaande contactgegevens met ons contact opnemen.
Contact
Viloda Productions
(06) 44 13 90 50
www.viloda.com
vida@viloda.com
KvK: 17217675
BTW: NL 0300.43.700.B01
Momenteel zijn we bezig met het bouwen van een website.

Dat 'vrijwillig' in het bericht staat me dan net weer niet aan. Wie gaat er nu vrijwillig werken voor een bedrijf?
Vrijwillig werken doe je voor de behoeftige medemens.

En ook vaak voor startende bedrijven, marriejeanne, als je hun een goede start wenst.
Zeker als je daar zelf wat naamsbekendheid door kunt genereren.

"Vida Behrouz (1983) legt dwarsverbanden tussen kunst, media en maatschappij. Haar producties kregen de afgelopen jaren landelijke belangstelling. Vida Behrouz bereikte een groot publiek met de cd-single Ik weet het niet, de documentaire Poppen die huilen, en de theaterproductie Spiegelbeeld."
Is dat een starter, Zjors?

Ja, ze startte in 2008 met Viloda. En 2008 is nog heel vers.

Ja, niet zo gek hoor. Mijn eerste baas werkte ook graag met vrijwilligers, stageaires en onderbetaalde jongelui met ambitie. Hij is miljonair geworden.
Vida Behrouz is een sociaal geengageerd meisje uit het Eindhovense - als ik het wel heb - en heeft al wat gepresteerd op sociaal-cultureel gebied.
Wat ze schrijft in haar intro is volkomen juist.
Ze heeft een kleine single geproduceerd met als onderwerp "tienermoeders".
Ik neem haar absoluut serieus. Dat verhaal van de cd-single klopt aan alle kanten.
En plus: in dit wereldje is weinig geld omhanden en miljonair wordt je er nooit!
Ze is zelf een tienermoeder met een zoontje van vier.
Helpen die meid!

Als ze een goed werkplan schrijft, kan ze subsdie vinden en sponsors. Ze heeft grote plannen en een goed opgebouwd cv, zo te zien, dus dat kan wel lukken.
Ik vraag me ook af waarom ze iemand anders het scenario wil laten schrijven als ze zelf al zoveel kan?
Denk niet dat ik haar geen succes gun, maar ik word altijd kriegel als mensen met ambitieuze plannen komen vragen of iemand voor niets voor ze wil werken.

Ja, ik vind het ook niet zo. Als ik ergens voor aanklop m.b.t. schrijven krijg ik meestal te horen dat ze vol zitten. Maar vrijwillig, ja, dan kan het natuurlijk wel. Maar als je heel erg graag wilt en als het project je ontzettend ligt: ik schrijf ook voor twee vrijwillige instanties hoor. Maar het klinkt wat minder. Als je er geld voor krijgt word je serieus genomen. Dus...

Ik combineer het altijd, ik schrijf voor geld, voor diegenen die er volgens mij voor moeten betalen en ik schrijf veel gratis voor mensen of organisaties die ik helpen wil.
Maar scenario's schrijven kan ik (nog) niet.
Ik heb ook even gegoogled en zo'n enthousiaste meid zou ik wel willen helpen. Ik vind het knap wat ze doet.

In zijn algemeenheid vind ik dat heel genereus. En ik tel ook niet voor elke letter een cent. Laat uw linkerhand niet weten wat uw rechter doet.
Laten we teruggaan naar de oproep.
.
.

Kun je even normaal doen, aroma visuals..
Lijkt me niet relevant wat je persoonlijke strijd met Vida Behrouz is. Laat ons forum daar alsjeblieft buiten.
.
.

Nou, nou aroma visuals... je maakt wel een erg ongenuanceerd debuut hier op het forum.

Doe dat maar fijn ergens anders. Het is totaal niet relevant en wij kunnen hier niet bepalen wie de waarheid spreekt.
Bij deze vraag ik je dus te stoppen met het plaatsen van berichten die niks met schrijven te maken hebben.