Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik stel me even voor

Ik ben Roxanne maar iedereen noemt me Roxy, ik ben 30 jaar en moeder van 4 kinderen. Schrijven is mijn passie en hetgeen dat me altijd staande heeft gehouden aangezien ik een erg lastige jeugd heb gehad. Ik heb nooit mijn school kunnen afmaken wegens ernstige problematiek thuis en ik werd enorm gepest op school. Als ik op school zat kon ik me nooit concentreren wegens de problemen die er thuis waren dus veel van de lesstof heb ik nooit meegekregen. Op dit moment ben ik bezig met een studie van de LOI een combinatie cursus schrijven waarin in de basis vaardigheden van het schrijven kan leren. Ik wil graag meer gaan doen met schrijven, en er zelfs ooit mijn werk van kunnen maken. Ik heb altijd wel geschreven maar heb nog veel te leren op het gebied van schrijven zoals de juiste tekstverzorging. Ik hoop hier ervaringen te kunnen delen en goeie tips te krijgen. Zijn er vragen stel ze gerust :)

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum, JustRoxy. Ik wens je veel succes met je cursus. Ik denk dat je hier goed op je plek zit als je ervaringen zoekt. Kijk maar eens rond op h et forum en plaats eens iets op proeflezen. Dan krijg je ook tips die gericht zijn op je werk en je eigen vragen, mits je de goede vragen stelt. :)

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat leuk om te lezen dat je de combinatiecursus schrijven van de LOI doet! Hier ben ik ook twee weken geleden aan begonnen :) ik vind het een erg fijne leidraad en inspiratie.