Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

natalievp, aangenaam!

Hallo allemaal! Gisteren heb ik een kort verhaal bij proeflezen geplaatst, dus het is denk ik wel handig dat ik mij even voorstel! Ik ben dus Natalie, 31 jaar en werkzaam als taxichauffeur. Al op jonge leeftijd trokken boeken mij aan. Zelfs in zo'n mate dat mijn moeder er geïrriteerd van raakte en vaak zei: "Ga eens naar buiten in plaats van met je neus in de boeken!" Bij de bibliotheek had ik op een gegeven moment zelfs de afdeling actie volledig uitgelezen... Zo is dan ook de droom ontstaan om een boek te schrijven! ik heb in het verleden al meerdere pogingen gedaan, maar elke poging is in de prullenbak beland. Gebrek aan zelfvertrouwen denk ik. Op het moment ben ik bezig met een verhaal, het ligt NOG niet in de prullenbak. De twijfels aan mijzelf is de reden geweest om tips etc te zoeken, en zo ben ik op deze site beland! groetjes Natalie

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben dus Natalie, 31 jaar en werkzaam als taxichauffeur.
Het zou de openingszin van een thriller kunnen zijn. Het woord 'dus' zou ik weglaten. Welkom, Natalie

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt gelijk, ik zie wat je bedoeld. Mijn gedacht achter het woordje 'dus' was dat mijn naam ook in de titel staat en in mijn gebruikersnaam :) Dankje, ik heb al het één en ander opgestoken van deze site!