Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Justsomewriter

Hoihoi, k geef liever niet mijn naam online, maar ik vond het wel zo netjes om me even voor te stellen. Jullie mogen me gewoon JSW noemen, dat is iets gemakkelijker. Ik ben een beginnende jonge schrijfster, minderjarig. Ik heb eigenlijk bijna geen discipline om een verhaal af te maken (al wil ik dat wel graag), en ik schrijf eigenlijk puur voor de lol. Ik houd ontzettend van lezen, en ik kan echt uren doortetteren over mijn favoriete boeken :) Later wil ik denk ik advocate worden, of dierenarts, gewone arts of schrijver. Of allemaal tegelijk. Dat weet ik nog niet. Nou, dat ben ik dus. Bedankt voor het lezen! JSW Update: perogenluk dubbel aangemaakt, sorry!

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom JSW. Lol in schrijven hebben is het belangrijkste. Het verhaal hoeft ook niet snel af. Schrijf een stukje wanneer je zin hebt.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een leuke voorstelling... Je klinkt zo opgewekt :D... Ach het lol hebben in schrijven is het belangrijkst want rijk word je er hoogstwaarschijnlijk niet mee, en ook beroemd worden is maar aan een klein groepje schrijvers weggelegd. En zeker op je leeftijd vind ik het niet bijzonder vreemd dat je aan veel begint en niet afwerkt, ik geloof wel dat dat nog komt, zeker als je een verhaal schrijft waar je een beetje in gelooft. Misschien ook nuttig om de wedstrijden voor je leeftijdscategorie in de gaten te houden... Maar je hebt echt nog tijd hoor... Gewoon veel schrijven en veel lezen. Interessant trouwens, dit jaar studeert mijn nichtje af in de rechten en mijn neefje haalt nu zijn bachelor in de dierengeneeskunde. Dit laatste is trouwens een erg zware studie blijkbaar, maar waar een wil is is een weg! Veel succes met alles wat je onderneemt!