Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Starten met cursus

Hoi Allemaal, Ik ben bijna klaar met de Pabo en dan ben ik juf... Aangezien het vooruitzicht naar een baan slecht is werd mij aangeraden om door te studeren, want fulltime werken zit er gegarandeerd nog niet in de komende jaren. Nu wilde ik naast juf ook altijd schrijfster worden... Dus ik ben van plan om straks een cursus te volgen, waarschijnlijk bij de LOI, en te proberen om deze droom ook waar te maken. Mijn vraag aan jullie... Moet ik kiezen voor de cursus Schrijven, of voor de cursus Creatief Schrijven? Ik heb weinig tot geen ervaring, maar ik vind wel dat ik taalvaardig goed zit. Daarnaast vinden mijn Pabodocenten het ontzettend leuk dat ook hier mijn interesse ligt, ze vinden namelijk dat ik makkelijk bevindingen op papier zet en verslagsmatig ook sterk uit de hoek kom. Uiteindelijk zou ik wel romans willen schrijven maar daarnaast heb ik ook een grote liefde voor kinderboeken. Waar moet ik mee beginnen? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes juf Guusje

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je het zelf nog niet weet is het misschien handig om een cursus te doen waarbij meerdere genres aan bod komen, om je te oriënteren :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij heeft Waus gelijk. Weet je al een beetje voor wie je wilt schrijven? (voor volwassenen en/of kinderen bedoel ik).

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb al 2 verhalen in mijn hoofd die ik wel in een boek zou willen stoppen. Een spannend verhaal en een soort van drama. Daarnaast wil ik ook graag kinderboeken schrijven. Is de cursus Schrijven dan het meest oriënterend? Want ik wil vervolgens ook best Creatief schrijven en Kinderboeken schrijven volgen, maar ik wil graag weten waar ik het best mee kan beginnen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker