Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijver of schrijfster gezocht voor levensverhaal.

Beste, ik ben een jonge Vrouw van 26 jaar die sinds haar 16 jaar met psychiatrie in aanraking in gekomen. Ik zou graag mijn levensverhaal willen op boek zetten. Wie weet of kent een schrijver of schrijfster die mijn levensverhaal wil neerpennen?alvast dank Eline.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste, ik ben een jonge Vrouw van 26 jaar die sinds haar 16 jaar met psychiatrie in aanraking in gekomen.
Neem de nodige voorzichtigheid in acht door wie je je verhaal laat schrijven.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is niet onaardig bedoeld als je niet overspoeld wordt met reacties of aanbiedingen. Dit is een forum van schrijvers die kunnen schrijven of het leren of leren om nog beter te worden. Het neerpennen van een levensverhaal dat heel persoonlijk is, kun je wellicht beter zelf doen. Het is jouw verhaal en niemand kan dat beter vertellen dan jij zelf. Het is ook een praktisch probleem: wat wil je de schrijver van jouw levensverhaal in het vooruitzicht stellen: royalties voor honderden uren werk? Alleen bij een bestseller van Kieft leveren verslavingen uiteindelijk geld op. Dit is inderdaad een forum van schrijvers en wellicht vind je hier wat je zoekt, maar we gaan hier niet inhoudelijk in op elkaars verhalen: we wijzen op inhoud en vorm. We verwerken hier geen pijn van elkaar. Ik hoop voor je dat iemand nu gaat reageren dat ik "poep" praat maar ik ben bang dat je hier de schrijver niet zult vinden. a. omdat je zelf de auteur bent van je leven en b. je er niets tegenover zet. Je vraagt iemand die je niet kent maanden van zijn schrijftijd in jouw verhaal te stoppen. succes met je verhaal en ik hoop dat je zelf de woorden vindt om het aan de wereld te vertellen

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik ben het met Nienkea eens, Knuffelinnetje. Gewoon zelf proberen. Niemand kent jouw gevoelens beter dan jij.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben het met Nienkea eens, Knuffelinnetje. Gewoon zelf proberen. Niemand kent jouw gevoelens beter dan jij.
Knuffellinetje, ik ben het met vorige reacties eens. Wat houdt je tegen om het zelf te proberen?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is al gezegd... Maar ik denk dat je nog altijd het best je eigen levensverhaal op papier kunt zetten... Neemt niet weg dat je de hulp van (ervaren) schrijvers niet zou kunnen gebruiken, hier of elders. En daarbij komt dan nog eens de therapeutische waarde!