Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor augustus 2016?

Nieuwe maand, nieuwe (of hernieuwde) schrijfdoelen ... Wat zijn jullie schrijfdoelen voor augustus evt. met het oog op je jaardoelen? Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier. Veel succes en schrijfplezier iedereen!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfdoelen voor augustus: * schrijfjaardoel: ms SA1 af en gepubliceerd, evt. C&I en DD * lesjaardoel: 1-3 Skillshare illustratieklassen produceren > 1 gepubliceerd * illujaardoel: aantal nieuwe illu's af, kaarten uit en evt. shirt of tas * reflectief schrijven jaardoel: toewerken naar 3-5x per week Schrijf- & illustratiewerk - s: OP (start 20 km) 21/23/100, 1/1 pr (1-2x p.w.) - Af: ms DD (NL) / 1e versie SA1 * Aan ms(-en) gewerkt: 0/24 - Evt. meedoen aan Valentijngenootschap korte verhalenwedstrijd - Evt. 1e versie mythologisch kortverhaal - Evt. MMF EN/NL aanpassen 'meters' (2x, in NV & BH) Lesgeven (Skillshare illustratieklassen & TA) - Filmen, editen, publiceren illuklas - TA Challenge aug: vrij. Evt. 1-4x feedback geven op studentenwerk. 4+/1-4 Studie - 1-2 boeken lezen 39/35-36/12-24 - Evt. 1 of 2 (aan ms verwante) films, BBT 66/58-59/12-24 - Evt. Coursera: Roman Art & Archaeology (boekresearch) - Evt. Skillshare coloring page klas of iets anders - Evt. museumbezoek Regeldingen - Evt. opzeggen overbodige domeinnamen - Administratie- & werkmappen uitmesten - Boeken verkopen en/of wegdoen - W8 form. invullen en versturen (Nook, Smashwords, email D2D) - KvK ID etc. Planning & Promotie - 1-3x p.w. posten op FB NL/EN & Pinterest 3/4-12 - Evt. div. ebookversies MMF op Goodreads aanmaken - JK site bijwerken (teacherlink + websitelinks) Evt.: - flamencomuziekschool site bouwen - CT site laten verhuizen naar IXS (Jan) en WP site bouwen (+ muziekbestanden uploaden) - visitekaartje maken flamencomuziekschool - visitekaartje maken CT - Evt. fototoestel aanschaffen en CT promofoto's maken - Evt. eigen nummer opnemen - Evt. JK/ID WP site bouwen

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Verder met mijn schrijfcursus. Eens kijken of het me lukt een halfpunt omhoog te gaan. Lezen. Veel lezen. Nu weer twee bundels, een met gedichten en een met korte verhalen. Een kort verhaal schrijven, deadline 15 augustus. Iets schrijven dat ik in kan zenden naar een literair tijdschrift.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vooralsnog: - Verwerken van mijn aanpassingen in het verhaal. Die heb ik op papier staan, maar moet ik nog in de digitale versie zetten. - De hoofdstukken van mijn verhaal in PDF omzetten. - Vragenlijst maken voor de proeflezers. - De hoofdstukken naar mijn proeflezers versturen. Dat is het tot nu toe voor deze maand. Ik denk dat als ik de hoofdstukken heb verstuurd er wel nieuwe doelen naar voren zullen komen. Zoals het verwerken van de feedback. Maar het is de vraag hoe snel ik feedback krijg.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lezen gaat heel goed. Werken aan mijn cursus gaat minder. Ik probeer toch nog even een essay te schrijven, maar tot nu toe heb ik niet de originele insteek gevonden. Nog zo'n vijftien dagen te gaan. Moet kunnen. Het schrijven om in te zenden naar een literair tijdschrift schuif ik door naar volgende maand, tenzij ik een ingeving krijg.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben vooral van plan de eerste versie van mijn novelle af te krijgen, ondanks de start van het examenjaar. Ook wil ik het eens goed doorlezen en deels herschrijven en dan de eerste versies uitprinten voor mijn proeflezers.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb van 2 van mijn proeflezers al een reactie mogen ontvangen. Ik wacht nog even met het verwerken ervan totdat ik van mijn andere proeflezers ook wat terug heb. Dan kan ik het naast elkaar leggen en doe ik niks dubbel. De doelstellingen in mijn vorige post heb ik behaald. Ik ben nu aan het wachten totdat alles binnen is. Ik kan daarbij wel vermelden dat ik met een schrijfcursus wil beginnen. Die start, bij genoeg deelname, in september. Ik hoop dat het doorgaat. Het is een plaatselijke cursus, dus misschien ontmoet ik anderen die wellicht ook interesse hebben voor een schrijfclub o.i.d. op te richten. Verder heb ik ook grotere doelen, die niet te behalen zijn in een maand en niet alleen afhankelijk zijn van mij: - Het afronden van mijn boek. - Mijn online presentatie uitbreiden, door onder andere een website te maken. Hierin zitten ook weer kleine doelen bij.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inmiddels een insteek gevonden en aan de tweede versie bezig van mijn essay. Ik twijfel nog hevig. Ik lees, proeflees en schrijf wat in mijn schriftje.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou ik had totaal geen schrijfdoelen voor augustus, maar het was best een productieve maand! Op vakantie heb ik een kortverhaal geschreven en nog 3 of 4 verhalen in hoofdlijnen uitgeschreven. Ik had op mijn facebookpagina een uitdaging geschreven. Mensen konden me opdrachten geven en ik zou het dan schrijven. Verder heb ik ook mijn kinderboek bijna afgewerkt. Ik ben nu bezig met de illustraties en dan gaat hij voor de laatste keer naar mijn kritische proeflezers en dan kan hij gepubliceerd worden. Gisteren en vandaag heb ik nieuwe covers gemaakt voor één van mijn verhaalreeksen. Ik had lange tijd geleden covers gemaakt, maar die vond ik echt niet meer leuk. Ondertussen werk ik met photoshop online en daar kan je echt zo'n mooie dingen mee maken!

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klinkt goed, Els! Je hebt geen last van de zomer. Ik ben met de derde versie van mijn essay bezig. Twee proeflezers gevonden. Benieuwd wat ze ervan vinden. Nog een paar dagen en dan is de deadline daar.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Mijn schrijfdoel was juli maar het is augustus geworden. De uitgave van mijn boek, bedoel ik. Nog een stuk proeflezen en verder met een van mijn andere verhalen.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ineens heb ik er één schrijfdoel bij. Een verhaal herschrijven voor Naakte Lunch en een deadline erbij. Het komt erop neer dat ik komende dagen moet schrijven aan twee dingen en dat het publicabele kwaliteit worden moet.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Afgelopen maand stond helemaal in het teken van mijn muziek- en illustratiepraktijk. Ook ben ik me voor mijn werk aan het verdiepen in fotografie ... Daarom ben ik helaas niet aan schrijven toegekomen. Toch ben ik wel tevreden, want het was een creatieve en productieve maand :). Soms is het jammer dat ik niet meerdere levens tegelijkertijd naast elkaar kan leven ... Hoe kijken jullie terug op augustus?

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb van verschillende proeflezers reacties terug. Wat dat betreft een vrucht volle maand. Het waren goede reacties. Dat wil zeggen, het waren reacties waar ik wat aan had. Ik ben hierdoor aan het denken geweest en wil een aantal dingen in mijn verhaal veranderen, zodat alles beter tot zijn recht komt. Het enige wat wel jammer was, was dat ik tijdens het wachten niet echt verder kon schrijven. Ik wilde nog niet beginnen met een nieuw verhaal. Die ideeën zijn er wel al, maar dit verhaal is nog niet compleet afgerond. Ik heb uiteindelijk gewerkt aan kleinere projecten. Dat zal ik de komende maand ook wel doen denk ik. Voor september ga ik eerst eens zitten en bedenken wat ik wil bereiken. Altijd handig om dat eerst te doen. Die lees je dan terug in het nieuwe topic ^.^

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vooral veel gelezen deze maand, daarnaast een essay geschreven en een kort verhaal herschreven. Niet veel aan mijn cursus toegekomen.