Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beginnende schrijver gezocht voor levensverhaal vriend

Hallo lezers, Ik ben Björn Weerdenburg , helaas heb ik 02-01-2016 mijn beste vriend verloren. Nou ben ik begonnen met het maken van een boek over ons leven samen. Alleen omdat ik dit zelf erg moeilijk vind om het te schrijven en het schrijven zelf ook, ben ik op zoek naar een beginnende schrijver die me hierbij wil helpen. Het heeft geen haast dus je mag je tijd er goed voor nemen. Qua vergoeding kunnen we tijdens een kennismaking gesprek bespreken. Mocht je je CV bijvullen en mij graag helpen dan zou ik dit heel erg fijn vinden. interesse ? e-mail mij naar : b.weerdenburg@live.nl ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet, Björn Weerdenburg

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even omdenken: jij bent zelf een beginnende schrijver, dus waarom zoek je er nog een? Wat je niet zegt, is wat je precies van deze persoon verwacht. Wil je feedback op jouw tekst, wil je tips over hoe je verhalen structuur geeft, wil je iemand die je taalfouten verbetert of wil je dat iemand het verhaal voor jou schrijft? Hoe dan ook veel succes en sterkte.