Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Feedback op proeflezen

Hallo allemaal, Deed ik iets verkeerd bij het plaatsen van een fragment bij proeflezen? Ik had daar mijn kinderverhaaltje 'Pim, Pam en Pet' neergeschreven, maar ik zie geen feedback tevoorschijn komen. Klopt dit? Moest ik mijn vragen ets anders formuleren? Ik hoor het graag, dank u. Groetjes,

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Deed ik iets verkeerd bij het plaatsen van een fragment bij proeflezen?
Neen.
Ik had daar mijn kinderverhaaltje 'Pim, Pam en Pet' neergeschreven, maar ik zie geen feedback tevoorschijn komen. Klopt dit?
Dat klopt voor mijn persoon. Ik heb het meerdere keren gelezen, was zelfs begonnen met feedback, maar kon op geen enkele manier met iets positiefs komen. Waarom kon ik dat niet? En waarschijnlijk gaat het mij nog steeds niet lukken. Pim Pam Pet is een gezelschapsspel. Waarom noem je drie muizen naar dat spel? Tommy is een klein poesje. Dat doet mij denken aan een mini Tom en Jerry verhaal. Tom is een grote poes. Dat doet mij denken aan een maxi Tom en Jerry verhaal. Bas was er ook nog. Bas is een huppelend dier. Is Bas een poedel?
Kan er nog iets sterker geschreven worden?
Ik denk - alles.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Deed ik iets verkeerd bij het plaatsen van een fragment bij proeflezen?
Neen.
Ik had daar mijn kinderverhaaltje 'Pim, Pam en Pet' neergeschreven, maar ik zie geen feedback tevoorschijn komen. Klopt dit?
Dat klopt voor mijn persoon. Ik heb het meerdere keren gelezen, was zelfs begonnen met feedback, maar kon op geen enkele manier met iets positiefs komen. Waarom kon ik dat niet? En waarschijnlijk gaat het mij nog steeds niet lukken. Pim Pam Pet is een gezelschapsspel. Waarom noem je drie muizen naar dat spel? Tommy is een klein poesje. Dat doet mij denken aan een mini Tom en Jerry verhaal. Tom is een grote poes. Dat doet mij denken aan een maxi Tom en Jerry verhaal. Bas was er ook nog. Bas is een huppelend dier. Is Bas een poedel?
Kan er nog iets sterker geschreven worden?
Ik denk - alles.
Sorry, maar ik ken Pim, Pam en Pet niet. Tom en Jerry ken ik wel, maar niet aan gedacht terwijl ik dat schreef. Bas is toch niet enkel een naam voor een hond? Dank u voor je eerlijkheid.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jaime, Ik weet het niet, zelf klik ik gewoon niet zo vaak op 'kinderverhalen' omdat ik niet weet hoe je die schrijft. Maar misschien heeft het ermee te maken dat je inleidende tekst een heel verhaal op zich is. In de hele ontstaansgeschiedenis van de tekst is een proeflezer niet zo geïnteresseerd. Op deze manier kan het gebeurden dat een proeflezer de aandacht al kwijt is eer ze aankomt bij jouw vragen, laat staan het daadwerkelijke fragment.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jaime, Ik weet het niet, zelf klik ik gewoon niet zo vaak op 'kinderverhalen' omdat ik niet weet hoe je die schrijft. Maar misschien heeft het ermee te maken dat je inleidende tekst een heel verhaal op zich is. In de hele ontstaansgeschiedenis van de tekst is een proeflezer niet zo geïnteresseerd. Op deze manier kan het gebeurden dat een proeflezer de aandacht al kwijt is eer ze aankomt bij jouw vragen, laat staan het daadwerkelijke fragment.
Ah, oei, dat is ook niet de bedoeling geweest. Ik zal mijn voorgeschiedenis van het verhaal weglaten. :-)