Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht! Schrijver voor opa's oorlogs verhaal

Wij zoeken een schrijver voor het levens verhaal van onze opa. Opa heeft veel meegemaakt, woonde in de oorlog in Duitsland en heeft daar bijzondere verhalen over. Deze verhalen mogen niet verloren gaan! Wie wil opa's biografie schrijven?

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Opa heeft veel meegemaakt, woonde in de oorlog in Duitsland en heeft daar bijzondere verhalen over.
Pak pen en papier, en begin.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh Dries bedankt voor je reactie. Zal ik zeker aanpassen. En DvdL hoe zie ik mijn berichten? (Net nieuw hier;) Yrret, doe deze oproep omdat 1 ik zelf helemaal niet van schrijven hou! En 2 niet zou weten wanneer ik dat nog zou moeten doen.... (Te te kort:( )

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yrret, doe deze oproep omdat 1 ik zelf helemaal niet van schrijven hou! En 2 niet zou weten wanneer ik dat nog zou moeten doen.... (Te te kort:( )
Schrijvers houden wel van schrijven. Daarom hebben ze ook vaak tijd te weinig. Schrijven voor een ander kan heel leuk zijn. Maar ... Het boek van je opa vraagt heel erg veel tijd. Dan wil een schrijver die dit soort dingen graag doet ook veel weten. Er is al iemand die jouw een persoonlijk bericht heeft gezonden. Ga daar snel mee in onderhandeling. Wissel info uit. En ... jij mag ook eisen stellen aan de schrijver. Wil je een beginner dat boek laten schrijven? Of iemand met aantoonbaar de juiste schrijfcapaciteiten? Aarzel niet om een simpel contract op te stellen in de laatste onderhandelingen.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
We hebben inmiddels (prettig) gesproken met elkaar Lina1975. Lees ook het laatste bericht van Yrret even. Staan een aantal goede tips in waar jij rekening mee kunt houden ten aanzien van onze eventuele samenwerking. ;-)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet waar je precies woont, maar het kan zijn dat de heemkundige kring in jouw omgeving wel iets ziet in het opmaken en publiceren van een oorlogsdagboek van een lokaal persoon. Daar bewaren ze alle geschiedkundige info, en zij kunnen vast iets betekenen voor (zullen zeker interesse tonen in) jouw opa en zijn verhalen.