Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Scriptschrijver gezocht

Voor een korte film voor de Sense Filmwedstrijd zijn wij (2 studenten) met spoed op zoek naar een scriptschrijver die op zeer korte termijn beschikbaar is om ons verhaal samen met ons uit te werken tot script Geen voorkeur voor man, vrouw of leeftijd. Aangezien het een filmwedstrijd is hebben we een beperkt budget, maar er staat wel een kleine vergoeding, landelijke aandacht en een breed netwerk tegenover. Het verhaal gaat over jongeren en seksualiteit en de film gaat gebruikt worden op middelbare scholen door het hele land. Als je interesse of vragen hebt neem dan vooral contact op met: info@skramerproducties.nl Of bel mij voor sneller contact op: 06 - 26 73 77 09

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
http://www.sense.info/30days Dit is de wedstrijd begrijp ik. Inderdaad geen megahoge prijs, 1250 euro. Maar jullie zijn al gekozen als een van de deelnemende teams toch, want de deadline is al voorbij. En als ik het wedstrijdreglement goed begrijp hebben jullie het gegeven verhaal al moeten uitwerken in een synopsis. Lijkt mij dat het uitschrijven van het script hoort bij het teamwerk, dus: zoeken jullie eigenlijk een (volwaardig) derde teamlid?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik het zo lees moet het script rond 9 september klaar zijn. Dat is wel erg snel. Helaas, dat gaat mij niet lukken.