Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezen eerste deel thriller

Ik ben op zoek naar proeflezers voor de eerste tien pagina's van mijn thriller voor de wedstrijd 'Schrijf & Huiver' met een deadline op 15 september. Ik ben dus op zoek naar proeflezers die niet zelf deelnemen aan deze wedstrijd en die niet in de jury zitten, maar wel graag iets in dit genre lezen. Geïnteresseerden ontvangen via een PB mijn verhaal met een aantal punten waar ik vragen over heb. Ik twijfel met name of de aanpak van het vertellen van dit verhaal wel goed overkomt, of het vertelritme daarbij juist is en of ik niet te veel en niet te weinig informatie in deze eerste pagina's heb gestopt. Afhankelijk van de reacties bepaal ik of ik dit verhaal wel of niet instuur naar 'Schrijf & Huiver', misschien is het geheel nog niet 'rijp' genoeg voor deze wedstrijd. Door de tijdsdruk kan ik het nu eenmaal niet nog even een weekje wegleggen en met een frisse blik opnieuw bekijken. Gezien de deadline zou ik dus graag uiterlijk begin volgende week feedback willen ontvangen, omdat ik anders niet meer in de gelegenheid ben mijn verhaal bij te schaven. Mocht je zin en tijd hebben, dan hoor ik dat graag van je!

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat niet zozeer; het leek mij wel prettig wanneer een proeflezer objectief naar het verhaal kan kijken. Aan de andere kant werkte het geven van onderlinge feedback door de deelnemers aan de crowd novelle van Judith Visser wel heel goed. Dus wanneer iemand zich geroepen voelt, dan hoor ik het graag.