Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht

Hallo Allemaal, Ik zoek één of meerdere proeflezers die mij feedback zouden willen geven op mijn manuscript, dat deels gebaseerd is op eigen ervaringen. Het bevat ongeveer 70.000 woorden en valt denk ik onder het YA genre, de hoofdpersoon is 17 jaar. Geschreven in Times New Roman 12 regelafstand 1,5 (191 blz.) Onderwerp: depressie, angst Over het verhaal: Elise een 17 jarige vwo scholiere heeft het niet meer allemaal op een rijtje. Na een moeilijk schooljaar probeert ze na de zomervakantie een nieuwe start te maken. Dit hoopt ze te doen op een nieuwe school. Ze probeert het vol te houden, op haar nieuwe school. Net te doen of alles oké is, een masker voor te houden, maar ze merkt dat ze ook op de nieuwe school vast loopt. Dat ze weer in oude patronen vervalt. Dat angsten en negativiteit steeds meer de overhand krijgen en haar de baas zijn. Elise wordt uiteindelijk opgenomen. Therapieën, school, een vaste dagstructuur, het is de bedoeling dat het Elise zal helpen. Elise’s ouders maken zich ondertussen zorgen om hun dochter. Machteloosheid, schuldgevoelens, van alles gaat er door hun heen. Feedback die ik zou willen: - Kun je je als lezer goed inleven / meevoelen met de hoofdpersoon en ook voldoende met de ouders? - Zit er voldoende variatie in zodat het 'makkelijk' leest (wordt het geen opsomming van gebeurtenissen?) - Daarnaast ben ik uiteraard benieuwd of je tijdens het verhaal door wil blijven lezen, blijft het 'boeiend' - Ook ben ik benieuwd of je merkt dat er achtergrond informatie en tips in naar voren komen over de problematiek voor zowel de ouders als de jongere Ik ben benieuwd of iemand zou willen proeflezen. Alvast bedankt, Christel

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Ik zou best willen proeflezen, maar ik kan niet beloven dat dat snel zou lukken. Als je graag zo snel mogelijk feedback wilt ben ik dus niet de geschikte persoon. Maar als je meer tijd hebt wil ik graag eens kijken! Groetjes

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Lynn, Op de één of andere manier krijg ik geen bericht dat er een reactie geplaatst is, vreemd. Het liefst zou ik natuurlijk zo snel mogelijk feedback ontvangen, maar alle feedback is welkom. Wat is dan handig een privé bericht sturen? Groet, Christel