Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

proeflezer gezocht kinderverhaal.

Ik ben op zoek naar iemand die het eerste gedeelte van mijn nieuwe (boek) wil proeflezen. Ik schrijf het boekje voor de klas van mijn dochter en ik ben van plan om het echt te laten afdrukken. Ik heb dit vorig jaar ook gedaan voor mijn andere dochter en het resultaat is heel leuk geworden. Het gaat over de klas van mijn dochter en nog een klas. Alle kinderen komen erin voor. En er zitten waar gebeurden stukjes in. Het gaat om 5000 woorden en om het verhaal. Is de verhaallijn goed, niet teveel uitleg. Enzo Spelling is genoeg aan te verbeteren maar is niet het belangrijkste punt. Daar wordt namelijk zowiezo nog naar gekeken. Het is geschreven voor kinderen van groep 6-7-8.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn dochter wil het (samen met haar moeder) graag lezen. Als je het per hoofdstuk opstuurt, krijg je heel snel per hoofdstuk commentaar.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je het niet wilt, moet je het uitzetten, dus volgens mij komt het goed. Het mailadres wat je hier opgegeven hebt, is het adres waar mijn mail op terecht is gekomen. Als je het niet kunt vinden, kun je ook op mijn naam klikken en dan zie je CONTACT staan en stuur je mij een mail.