Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hulp bij script van mijn boek

Goedemorgen, Ik zoek iemand die mij wil helpen om een script te schrijven van mijn boek. Ik ben al begonnen en heb inmiddels 22 pagina`s gevuld, maar vind het toch lastig. Het gaat om mijn boek "het pad naar de vrijheid" Meer informatie over het boek is hier te vinden. http://hetpadnaardevrijheid.webnode.nl/ o.a. een korte beschrijving van het boek, gedeelte uit het boek en een boektrailer. Ik wil de persoon die mij wil helpen met alle plezier het boek per email opsturen. Tevens sta ik ik niet onwelwillend tegenover een kleine vergoeding, maar het liefst zou ik natuurlijk de kosten willen delen bij eventueel succes :-) Gr. Tim

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dus je hebt al een samenvatting, een kaft, een trailer en een website + verkooplinks... maar nog geen boek? Ik ben verward.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Ik heb meer het idee dat TimB een schrijver zoekt. Klopt dat, Tim? Wil je even iets meer duidelijkheid komen brengen?

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zoek idd een schrijver om van mijn boek een filmscript te schrijven. Ben wel iets op gang gekomen maar loop nu een beetje vast. Voor de duidelijkheid. Het boek is al geschreven ;-)

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat de meeste mensen hier niet veel kaas gegeten hebben van filmscripts. Dat is echt een heel andere tak van sport dan bijvoorbeeld een roman of korte verhalen.