Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Tekstcorrigeren

Beste mensen, Ik ben op zoek naar een redacteur om mijn manuscript indien nodig te corrigeren. Mijn manuscript bestaat uit korte verhalen die ik wil bundelen tot een boek. Het bestaat uit ongeveer 35000 woorden en 68 pagina's ( A4). De zinnen lopen niet lekker en de overgangen zijn stroef. Ik ben maar een hobbie schrijver, veel heb ik niet te besteden, moet wel leuk blijven. Ik hoop een redacteur te vinden die dit wil doen tegen een redelijke prijs. Alvast bedankt! Hafid

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hafid, Bij Schrijven online, hier dus, kun je een manuscriptbeoordeling laten doen. Ik heb daar zelf nooit gebruik van gemaakt, maar de prijsopgave is in ieder geval duidelijk. Hier is de link: http://www.schrijvenonline.org/manuscriptbeoordel… Als dat je te duur is, zou je een stukje hier op het forum 'proeflezen' kunnen plaatsen, en aan de hand van de feedback zelf in de rest van je manuscript verbeteringen aanbrengen. Mocht je privémailtjes krijgen van mensen die je aanbieden om je manuscript te beoordelen of te redigeren voor een x-bedrag, dan raad ik je aan om ze eerst een of twee pagina's te sturen en zo te kijken of de gegeven redactie je bevalt. Groetjes en succes!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hafid, ik raad je aan om een stukje op proeflezen te plaatsen. Misschien krijg je daar ook heel wat informatie waar je mee verder kunt.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat vind je een redelijke prijs? Aangezien je schrijft "de zinnen lopen niet lekker en de overgangen zijn stroef" neem ik aan dat je meer verwacht dan alleen maar wat verbeteren van eventuele taalfoutjes?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je mag bij mij ook een offerte opvragen. De prijs is afhankelijk van wat je wilt en hoe ver je al bent. Ik kan het ook voor je proeflezen, waarna ik tips geef om het manuscript te herschrijven. Alles wat je zelf doet hoeft de redacteur niet meer te doen, en dat scheelt natuurlijk een hoop geld.