Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer 650 woorden kinderverhaal

Wat me nu overkomen is. Ik ben gevraagd of ik een kort verhaal wil schrijven voor de Romeinenweek. Een geweldig project, bedoeld voor kinderen van 9 tot 12. Ik was meteen enthousiast, heb ook meteen ja gezegd, en had zelfs meteen al een verhaal in mijn hoofd. Maar de volgende ochtend kwam de koude douche: ik schrijf nooit voor een doelgroep van 9 tot 12. Al schrijvende ben ik doodsbenauwd: is het duidelijk genoeg? Is het niet te kinderlijk? Niet te moeilijk? Paniek alom. Zodoende. Ik ben dringend en wanhopig op zoek naar iemand met wat meer ervaring met kinderverhalen. Iemand die een goede inschatting kan maken van hoe het over zal komen, en wat er misschien anders moet. Addertje onder het gras: de deadline is volgende week woensdag. Het verhaal staat inmiddels voor de helft op digitaal papier, tot dusver 650 Woorden. Dit zou ik dus graag nu laten proeflezen, en het liefst, als het mogelijk is, heb ik het binnen één dag of twee weer terug. Oneindige dankbaarheid zal jouw deel zijn, en natuurlijk lees ik heel graag een keer proef voor jou!

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb geen ervaring met schrijven van kinderverhalen, wel met lezen en voorlezen ervan. En ik doe je graag een plezier. Laat maar komen.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf zelf geen kinderverhalen, maar ik heb twee kinderen die in je doelgroep passen. Moest je proeflezers van die leeftijd willen...