Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver gezocht

Als fotograaf hoop ik al een tijd lang iemand tegen te komen, een schrijver, die daarnaast, op zijn of haar beurt, weer opzoek is naar een fotograaf. Maarja waar kom je die tegen? Dat toeval moment is mij nog niet overkomen. Daarom heb ik maar besloten te zoeken naar een website waar schrijvers bij elkaar komen, wellicht vergroot dit mijn kansen. (Als de moderater van dit forum vindt dat ik helemaal op de verkeerde plek mijn oproep plaats hoor ik dit graag. ) Mijn vraag aan diegene die dit lees is: heb je plannen voor een boek en zoek daarbij een fotograaf? Dan hoop ik dat we met elkaar in contact kunnen komen. Het lijkt mij ontzettend leuk om bijvoorbeeld dat portret te maken voor de omslag. Of verhaal ondersteunende foto's te maken. Voor het boek, wat meer als een documentaire in elkaar zit over wellicht een buitenlands onderwerp zit ik daarnaast op het puntje van mijn stoel te wachten. nogmaals ik laat mij graag doorverwijzen naar de plek waar mijn vraag beter op z'n plaats is, als dit nu niet het geval is. Met vriendelijke groet, Bastiaan Schuit ***

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind je bericht de onderwerptitel tegenspreken. De onderwerptitel leek erop alsof jij voor je foto's een schrijver zoekt die er een verhaal bij wil maken, maar eigenlijk wil jij gewoon je fotografiediensten aanbieden als ik het goed begrijp. Daarnaast dacht ik - correct me if I'm wrong - dat het plaatsen van links, waarmee je in principe reclame maakt voor je site, niet toegestaan was op dit forum. Pr

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Daarnaast dacht ik - correct me if I'm wrong - dat het plaatsen van links, waarmee je in principe reclame maakt voor je site, niet toegestaan was op dit forum.
Dat klopt; daarom hebben we de websitevermelding weggehaald. Die mag je onder je bericht plaatsen, Bastiaan (via Mijn profiel > Bewerken).
Mijn vraag aan diegene die dit lees is: heb je plannen voor een boek en zoek daarbij een fotograaf? Dan hoop ik dat we met elkaar in contact kunnen komen. Het lijkt mij ontzettend leuk om bijvoorbeeld dat portret te maken voor de omslag. Of verhaal ondersteunende foto's te maken. Voor het boek, wat meer als een documentaire in elkaar zit over wellicht een buitenlands onderwerp zit ik daarnaast op het puntje van mijn stoel te wachten.
Kun je iets meer vertellen over hoe je de samenwerking ziet, bijvoorbeeld qua boekuitgave, verdeling van de kosten, en over hoe je een project in het buitenland ziet - daar lijken me nogal haken en ogen aan te zitten. Maar wel leuk om zoiets samen op te zetten, mits in megagoed overleg.