Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jonge proeflezers gezocht (15-17) voor YA eigentijdse fantasy

Ik ben bezig met een boek over de Renaissance en ben hiervoor op zoek naar jonge proeflezers. Het verhaal gaat over bovengemiddeld slimme jongeren die een avontuur beleven. Ik wil graag weten of ik jullie leefwereld goed typeer en of mijn schrijfstijl aanspreekt. Natuurlijk doe ik een tegenprestatie. Wat? Dat hoor ik wel.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeh, ik wil ook uit nieuwsgierigheid proevielezen! Dol op de renaissance, onlangs nog in Florence geweest! Ah tooooe....

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je bent een gek kuiken. Veel te oud voor mij. Nee gekheid. Ik stuur het je graag toe maar je kent mn Stympha verhaal te goed en ik wil juist geen vergelijking. Dank voor je snelle reactie! PS zag ik nou laatst dat er een prachtig blond kuikentje mee was op vakantie? Mijn moordvogels zijn erg jaloers hoor!

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik beloof niet te vergelijken! :D En ik doe me graag voor als Young Adult, dus ik hou me graag aanbevolen. PS: je hebt helemaal gelijk. Ik had een beeldschoon zwaantje mee naar Italië en dit zwaantje zit al ongeveer anderhalf jaar bij mij in het nest ;) Jaloezie is niet nodig, ik strooi wel een paar vissenogen.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Ik wil best proeflezen hoor. Ik ben 16 (morgen 17, maar dat terzijde) dus ik pas precies binnen de leeftijdscategorie. Heel benieuwd naar het verhaal, dus stuur me maar een berichtje.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Opgestuurd en van Roomijs heb ik het alweer terug met geweldige tips, kanttekeningen en een geniale naamswijziging. Ik ben blij!

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn gedachten krijg je later. Druk weekendje gehad en nu is helaas het werkende leven weer begonnen.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn gedachten krijg je later. Druk weekendje gehad en nu is helaas het werkende leven weer begonnen.
Minder tijd aan de liefde en meer tijd vrijmaken voor lezen en vooral schrijven!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn gedachten krijg je later. Druk weekendje gehad en nu is helaas het werkende leven weer begonnen.
Minder tijd aan de liefde en meer tijd vrijmaken voor lezen en vooral schrijven!

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn gedachten krijg je later. Druk weekendje gehad en nu is helaas het werkende leven weer begonnen.
Minder tijd aan de liefde en meer tijd vrijmaken voor lezen en vooral schrijven!
Ik kan mijn schoon blond kuikentje slechts in weekenden zien, dus om dan een beetje te gaan lezen en schrijven is wat naar, denk je niet? ;) Ik heb wel al anderhalf hoofdstuk gelezen!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik doe niet aan telepathie dus schrijf je gedachtes in een mail en stuur ze naar me toe!! Ps alleen van liefde kan de haard niet branden