Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht voor een kort verhaal - 6.588 woorden

Hallo beste SOL'ers Voor een kort verhaal dat ik heb geschreven ben ik op zoek naar proeflezers. Het verhaal gaat over een meisje dat slachtoffer wordt van een seksueel misdrijf. Het verhaal vertelt hoe ze probeert het voorval te verwerken op haar eigen manier. Wat ik wil vragen van mijn proeflezers is om te kijken naar de kwaliteit van het verhaal en of het taaltechnisch goed is. Mocht u het verhaal willen proeflezen laat dat dan hier weten zodat ik het naar u toe kan sturen. Met vriendelijke groet, Asoka

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste wilt u ook dat uw verhaal wordt gecorrigeerd op taalfouten? Graag meer info en bespreking budget dank u Joyce Verheijen - De Sager Joy of Writing

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Inmiddels heb ik genoeg proeflezers gevonden. Wat betreft bespreking van budget ben ik van de op het forum geldende regels uitgegaan. "Oproepen waarbij een proeflezer gezocht wordt mogen alleen als je iemand zoekt die dat kosteloos wil doen. Zoek je een betaalde professional dan kun je terecht in de schrijfgids: http://www.schrijvenonline.org/schrijfgids" Mochten de proeflezers die ik nu heb wegvallen dan zal ik alsnog contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Asoka

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ten eerste wil ik het proberen te verbeteren waar ik kan. Zelf heb ik er al wel veel aan veranderd en opnieuw geschreven maar input van anderen leert me natuurlijk weer meer. Als ik van dit verhaal en de feedback alles heb geleerd dat ik er uit kan halen dan wil ik kijken of het goed genoeg is om ooit in te sturen voor een wedstrijd. Mocht het goed genoeg zijn dan moet ik nog een wedstrijd vinden waar het bij past. Als ik geen geschikte plek kan vinden gaat het uiteindelijk gewoon het internet op zoals ik in het verleden wel vaker heb gedaan. Ik heb er wel eens aan gedacht om een ebook te maken met al mijn korte verhalen maar verder dan een idee is dat nog niet gekomen.