Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Medeschrijver gezocht

Hoi! Zoals het onderwerp al zegt.. ik ben op zoek een medeschrijver! Wat het idee is? Het samen schrijven van een frisse (liefdes) roman waarbij we om de beurt een hoofdstuk schrijven. Het zou fijn zijn als er elke 1-2 weken een hoofdstuk klaar is. Mocht het een keer iets langer duren is dit geen ramp, maar niet dat we elk hoofdstuk een eeuwigheid op elkaar moeten wachten :) Mij lijkt het een enorm leuke uitdaging, je weet immers nooit wat je te wachten staat ;) Ik hoop elkaar te kunnen inspireren en van elkaar te kunnen leren, het hoofdstuk hoeft uiteraard niet meteen perfect geschreven te zijn, geschaafd word er altijd nog :) Mocht het een geweldig verhaal worden sturen we het natuurlijk op naar een uitgeverij en wie weet! Hm. Leuk natuurlijk, maar wie ben ik? Mijn naam is Suzanne en ben 23 jaar. In het dagelijks leven werk ik in de Kinderopvang en schrijf ik in mijn vrije tijd veel verhalen en heb ik een tijd geblogd. Vorig jaar zijn er twee korte verhalen van mij gepubliceerd in de verhalenbundels: ''Feest'' van Jaylen Books & ''Mijn eerste keer'' van uitgeverij Oevers. Hieronder vind je een stukje van het begin van de roman, zo heb je een idee van mijn schrijfstijl. ‘Dus je weet het zeker?’ Nina kijkt me doordringend aan en wijst naar de foto van Brad en mij aan de muur. ‘Je kunt nog alles nog cancelen’. Ik knik vol zelfvertrouwen. Ik kan dit en ga dit doen. Carrière maken is waar ik als klein meisje al van droomde. En nu ik deze unieke kans krijg pak ik deze met beiden handen aan...

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom zoek je een medeschrijver? Lijkt het je gewoon leuk, heb je geen tijd of zin om het alleen te schrijven of heb je daar andere redenen voor?

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt me erg leuk en zoals ik schreef een uitdaging. Voor beiden is het immers een verassing waar het verhaal naar toe gaat.

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, het lijkt me wel leuk om samen te schrijven. Ik heb een boek bij *** uitgegeven en ga het volgende deel ervan ook uit geven: *** Dus als het je leuk lijkt om samen te schrijven, stuur me een bericht terug. Groetjes, Gonda

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Suzanne, Mij lijkt het ook heel erg leuk. Ik heb zelf ook een idee voor een boek dus wie weet, als het klikt en het loopt...... Ik ben 37, woon samen en heb een zoontje van 5. Als je mij een berichtje stuurt dan kan ik meer over mezelf vertellen. groetjes Marleen