Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Bloggers gezocht

Hallo allemaal, Ik heb onlangs besloten mijn eigen blog te starten. Deze blog zal voornamelijk gaan over gezondheid. Dit betreft sporten, gezonde voeding en gezondheid over het algemeen. Nu leek het mij erg leuk om zo nu en dan een artikel van een (of meerdere) 'gast bloggers' online te plaatsen. Dit kan gaan over een van de voorgestelde onderwerp of een ander onderwerp wat goed hierbij aansluit. Het is geen probleem als je zelf geen blog hebt, ook dan mag je als gast blogger artikelen aanleveren. Heb jij interesse, ideeën of vragen, neem dan contact op met mij via onderstaand mailadres. - Ik hoop graag van je te horen! Groeten, Vera

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Uit de Forumregels:
De Schrijven Online website is bedoeld voor creatief literair schrijven in de brede zin. Zakelijke teksten, redactionele teksten of studieteksten zoals artikelen, nieuwsberichten en werkstukken behoren hier niet toe.
Het onderwerp gezondheid, sporten, gezonde voeding is meer informatief c.q. journalistiek en valt niet onder creatief schrijven. Daarom sluiten we dit topic.