Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht: mede schrijver voor serie/film

Hallo, Voor de (NPO & bioscopen) ben ik een film aan het maken. Hier voor ben ik nog opzoek naar een mede schrijver voor de scenario's Het wordt een serie/film van 8 afleveringen +- 40 min. dus totaal 320 min. Ik heb het hele idee al klaar liggen en ook al een aantal scenes. Ik zoek alleen iemand die het met mij als scenario kan schrijven. Het word een spannende politie serie/film met heel veel humor. Ik zou graag willen afspreken om ergens in een koffietentje te schrijven en natuurlijk te lagen om de grappige scenes. Kwa vergoeding kan ik nog niet zo veel zeggen, zodra het geld is aan gevraagd en gekregen moeten we even overleggen met mijn producent wat je kan krijgen. (het zal niet veel zijn) wel mag je op de set komen en natuurlijk op de premiere. (hier schijven we ook een kleine musical voor) de premiere word geen gewonen maar in een soort musical achtig iets. Ik ben benieuw en zou het heel erg leuk vinden als er iemand is die wil/kan. Groetjes.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het klinkt wel grappig maar als ik het goed begrijp heb je het verhaal dat je wilt vertellen rond? Het lijkt me wel een leuke vinger oefening al heb ik zelf betere ervaring met samen schrijven over de mail. Heb je verder nog een deadline voor dit project?

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit lijkt mij hartstikke leuk om te doen! Wel zou dit matig zijn, aangezien ik het druk heb met school, maar ik zou er met vol enthousiasme in gaan. Is het een probleem dat ik pas 17 ben? Ik hoop van niet. Ik heb één boek op mijn naam staan, deze gaat over een gevangenisontsnapping. In de feedback van mijn uitgever zeiden ze dat ik heel filmisch schreef, is dat een voordeel? Ook ben ik altijd heel erg geïnteresseerd geweest in het script en scenario van films/series. Gr. Mike

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Dit heeft niks met een schrijfgroep te maken en titels die volledig in hoofdletters zijn geschreven zijn hier ook niet toegestaan. Beide heb ik aangepast.