Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

geen idee wat te schrijven!

lieve mensen, graag zou ik een nieuw boek willen schrijven maar ik heb geen idee wat! ik zou mij even voorstellen: ik ben Deborah, ik ben 19 jaar, ik woon in Ridderkerk. mijn hobbies zijn schrijven, tekenen, skaten en automeetings onderwerpen waar ik graag over schrijf zijn: -fantasie -horror -waargebeurd ik hou totaal niet van romantische boeken! graag zou ik jullie ideeen horen ! dus brand los!

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een Fantasy over [een YA meisje] Ylla Stek - haar BMW 650i Cabrio - een Oni en een Draak. Ylla heeft een Tattoo`s & Piercing op de Wallen in Amsterdam. Op een dag komt een jong meisje binnen dat op de vlucht is voor de Rotterdamse Yakuza.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dit is eigenlijk best wel een goed idee
Mooi, dan kijk ik uit naar een minimaal 500 woorden proeflezen-fragment binnen 7 dagen. Maximaal 4 dialoog-zinnen. Maximaal 5 woorden per dialoog-zin. Minimaal 480 woorden om een link te maken tussen Ylla Stek en een meisje [naam; Ella Dintel] van ongeveer 16 jaar die een tattoo van een bloedende Oni op haar linker schouderblad heeft en op de vlucht is voor de Rotterdamse Yakuza.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Deborah, kijk eens onder schrijfwedstrijden, daar is een wedstrijd over een sprookje dat in de toekomst speelt. Dat verhaal van Yrret zou zomaar daarbij kunnen passen? Of wil je per se meteen aan een boek beginnen? Probeer eerst een kort verhaal en werk dat uit tot een boek.