Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijver(s) voor afstudeerfilm gezocht

Beste allemaal, Ik ben vierdejaars filmmaker en voor mijn afstuderen ben ik een korte film aan het ontwikkelen. De film is een onderzoek naar 'het wonder van de aanraking' en vertelt het verhaal van Luna, een eerstejaars schrijfstudente die als een blok valt voor een vierdejaars. Laatstgenoemde laat haar op markante wijze het wonder van de aanraking ontdekken. De film zal gedragen worden door hun hersenspinsels en ik ben dan ook op zoek naar schrijvers die het als uitdaging zien om samen met mij, in hun hoofden te duiken, om vervolgens een passende schrijfstijl aan beide personages toe te kennen. Dat mag in dichtvorm maar andere vormen zijn ook welkom. Dat is het hem juist: welke stijl past bij wie en waarom. En hoe kunnen we de verhalen die zij willen vertellen, het beste tot hun recht laten komen? Het is een project dat niet gefinancierd wordt, dus ik kan helaas geen vergoeding bieden. Samenwerken mag op afstand, maar ik zou het tof vinden om in ieder geval ter kennismaking even bij elkaar te komen, zodat we kunnen sparren. Uiteraard is koffie/etentje on me. :-) De film zal op 30 mei in première gaan in het Focus Filmtheater in Arnhem en ik zal ook daarna kijken voor andere mogelijkheden wat betreft exposure. Wie o wie vindt het leuk om deze samenwerking aan te gaan? Groetjes, Y.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit lijkt mij zo leuk om te doen! Ik houd van hersenspinsels en om de wonderlijkste manier te vinden om ze neer te schrijven. Stuur maar een pb als het je wat lijkt.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb je n berichtje gestuurd!
Dit lijkt mij zo leuk om te doen! Ik houd van hersenspinsels en om de wonderlijkste manier te vinden om ze neer te schrijven. Stuur maar een pb als het je wat lijkt.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooie Avatar.
Ik ben vierdejaars filmmaker [...] [...] als een blok valt voor een vierdejaars.
Autobiografisch?

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet autobiografisch, wel wat invloeden :-)
Mooie Avatar.
Ik ben vierdejaars filmmaker [...] [...] als een blok valt voor een vierdejaars.
Autobiografisch?