Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Arnhem/Nijmegen

Hoi iedereen, ik ben zelf nieuw op het forum, maar schrijven doe ik al wel iets langer. Ik ben 20 jaar en ik woon dichtbij Arnhem, ben van plan om binnen een half jaar te verhuizen naar Arnhem zelf. Op het moment werk ik fulltime, maar vanaf augustus ga ik weer studeren. Het lijkt me leuk om naast al die bezigheden een schrijfgroep op te richten die eens in de zoveel tijd bij elkaar komt. We kunnen elkaars recente werk, korte verhalen bijvoorbeeld, lezen en feedback geven. Gedichten, prima! Schrijf je langere verhalen, dan kunnen wij met z'n allen je vorderingen bekijken en allerlei tips geven. Elkaars proeflezers zijn. Ik zoek gemotiveerde schrijvers, ervaren of onervaren, die dit ook leuk lijken! Op zich heb ik geen voorkeur voor leeftijden, die mogen best uiteen lopen, al is het ook super om enkel leeftijdsgenoten te hebben. Wat schrijf ik zelf? Vooral over van alles wat ik meemaak of heb meegemaakt in mijn leven. Ik ben iemand die het eigenlijk heel moeilijk vind om niet over haarzelf te schrijven, op dat vlak zou ik dus wel wat meer willen leren. Beginnen aan een compleet ander verhaal in plaats van weer mijn zoveelste levensverhaal. Ik heb science-fiction geschreven en dat heb ik erg leuk gevonden. Heb het gevoel dat het er ergens nog wel in zit, maar ik krijg het er zelf niet uit. Wie weet zijn er andere sci-fi/fantasy schrijvers die hierbij kunnen helpen. Verder ben ik zelf van de vrij korte verhalen. Wie lijkt het leuk om mee te doen aan zo'n schrijfgroep? We kunnen beginnen met online bijeenkomsten en als we denken ja, dit wordt echt wat leuks met z'n allen, dan kunnen we elkaar in het echte leven ook gaan zien eens in de zoveel tijd. Ik zit zelf te denken aan eens in de vier a vijf weken. Ik ben benieuwd en hoop dat er geïnteresseerden zijn! Groetjes! - vreemdsoortig

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi vreemdsoortig, Hier een geïnteresseerde! Zelf kom ik ook uit de omgeving van Arnhem. Het lijkt mij leuk om een schrijfgroep te hebben. En eens in de vier à vijf weken ontmoeten zie ik ook nog wel zitten. Ik heb een vrij druk leven dus elke week zit er helaas niet in. Tenzij het verslavingsgevaar hoog ligt, dan misschien wel? Ik wil zelf meer in de richting van fantasy schrijven. En een lang verhaal, mocht dat lukken ;). Groetjes, Freya Frova

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi vreemdsoortig, Ik kom ook uit regio Arnhem en het lijkt me erg leuk om een keer per maand uit te wisselen. Heb je nog plek?