Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Groningen zoekt leden

Hallo beste mensen! Samen met iemand anders ben ik bezig om een schrijfgroepje op te zetten in Groningen (Stad). De naam hebben we al (Theeschrijvers :)), nu nog enthousiaste deelnemers! Romans, korte verhalen, columns – fantasy, jeugd, detectives, doktersromannetjes…alles is welkom. Gezien de leeftijd van mijzelf en mijn mede-oprichtster, richten wij ons in principe op een leeftijdsgroep van 20-35 jaar. Dit is echter geen harde grens, dus voel je welkom! Wij willen een gezellig, laagdrempelig groepje vormen dat elkaar aanmoedigt om te schijven; we lezen elkaars ingebrachte werken, geven elkaar feedback, etc. Daarnaast lijkt het ons eventueel leuk om per bijeenkomst een thema te behandelen in gesprek (hoe bedenk jij personages; vooruit plotten of maar zien wat er gebeurt; wat is een goede spanningsboog...) Zowel onervaren als ervaren schrijvers zijn welkom. Praktische informatie: Ons doel is om tweewekelijks bij elkaar te komen; dag en tijdstip zullen met elkaar worden bepaald. Voor meer informatie, of om je aan te melden, mail naar Theeschrijvers@gmail.com Hopelijk horen we gauw iets van jullie! - Marieke en Gerda

Lid sinds

5 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo ik ben bennie en ben een verhaal over bennie aan het schijven, kinderverhaal. zie mijn profiel. en zoek schrijvers die me kunnen helpen