Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

verliefd tijdschrift voor tieners

Hallo allemaal, Ik wil graag een liefdestijdschrift uitgegeven. Een tijdschrift voor tieners waar alles over verliefdheid en seks staat. Waar gebeurde verhalen. Weetjes, tips en doe het zelf dingen. Verhalen over acteurs die hevig verliefd waren maar uiteindelijk uitelkaar gingen, liefdesrecepten en ga zo maar door. Ik ben daarom opzoek naar een aantal mensen met wie ik mijn idee tot een tijdschrift uit kan werken. Ik heb heel veel informatie verzameld en ben naar verschillende tiener activiteiten geweest en gevraagd hoe ze een verliefdheid tijdschrift vonden. Iedereen was er dol op. Ik wil per jaar 12 tijdschriften. Dus per maand zal het dan één worden. Hoor graag iets van jullie.

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi lotten, Ik zit neem nog niet zo lang deel aan dit forum en weet ook nog niet zo goed wat ik er mee wil maar ik reageer toch even: ik ben benieuwd wat je vraag precies is. Ben je op zoek naar schrijftips? Naar meer organisatorische tips in de zin van: hoe zet je zoiets op en wat komt er allemaal bij kijken in de zin van Kamer van Koophandel, ZZP en zo? Of is het vooral zoeken naar compagnons? Allemaal heel legitiem hoor maar wat voor soort feedback wil je binnen dit forum?

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Emyeye, Bedankt van je reactie. Ik ben meer opzoek naar een aantal groep mensen met wie ik dit idee uit kan werken. Natuurlijk kan ik niet alleen werken met het tijdschrift. Hoe meer mensen hoe leuker het tijdschrift uiteindelijk zal worden! Ik ken al een paar uitgevers van tijdschriften zoals Sanoma uitgeverij. Maar meer informatie over hoe je daadwerkelijk uit kan geven en wie geschikte partij voor ons zal zijn, is wel leuk om te horen. Tips en feedback zijn altijd van harte welkom. Dus zoals eerder gezegd ben ik opzoek naar personen die geïnteresseerd zijn om samen met mij verder dit idee echt te ontwikkelen.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat je je idee nader moet uitleggen en met een waterdicht plan zal moeten komen, de tijdschriftenbranche ligt op de schop en sanoma gaat echt niet zomaar een nieuw tijdschrift uitbrengen. Wat maakt jouw idee uniek en waarom zouden tijdschriften uitgeverijen die gaan uitbrengen als er al een aantal tijdschriften zijn opgedoekt en er een reorganisatie heeft plaatsgevonden?

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lotten, Ik wil wel wat meer info, maar ik zie het wel zitten. Ik ben toevallig een tiener van het puurste soort! HAHAHA. Ik ben 13 en ben blind. Misschien tot in de groep?