Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep (omgeving) Nijmegen

Hoi! Het leek me leuk om een schrijfgroepje op te richten in (de omgeving van) Nijmegen. Ik ben zelf 21 jaar, en ik studeer dit jaar af in psychologie. Ik schrijf al wel langer, en vanaf volgend jaar wil ik me eigenlijk volledig op schrijven gaan richten. Daarom leek het me leuk om nu al af en toe met wat mensen samen te komen, en elkaars werk te lezen/bespreken. Ik ben dus op zoek naar mensen die dat ook leuk lijkt! Het leek me leuk om dan ongeveer eens in de twee weken teksten naar elkaar te sturen en dan een paar uur samen te komen in een cafeetje om erover te praten etc. Het liefst in Nijmegen, omdat ik daar zelf woon, maar we zouden ook kunnen afwisselen in verschillende steden. Dus als er mensen zijn die dit ook leuk lijkt, hoor ik het graag!

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Merel, Het lijkt me leuk om een schrijfclub te beginnen. Zelf ben ik vrouw, 25 jaar, docent en ik woon in de buurt van Nijmegen. Ik schrijf alleen fictie, maar ik houd daarin wel van afwisseling. Voor kinderen schrijf ik bijvoorbeeld graag fantasy maar voor adolescenten en volwassenen schrijf ik voornamelijk drama of spanning. Hoe zie je de schrijfclub voor je? elkaar ondersteunen in het schrijven van een manuscript? Samen aan schrijfwedstrijden meedoen en commentaar leveren op elkaars inzendingen om zo te verbeteren? Hopelijk reageren er snel nog meer mensen. Groeten, SoukeM