Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijven Gent

Hallo iedereen, Ikzelf ben 27 jaar en ben in het laatste stadium van het verbeteren/herschrijven van mijn eerste boek vooraleer ik deze ga uitgeven als ebook. Mijn gere is fantasy-horror-roman. Ik zou graag andere mensen vinden die de schrijfmicrobe te pakken hebben en die graag een groepje willen vormen. Ikzelf schrijf in het engels (is commercieler en schrijft voor mij prettiger) maar dit is geen vereiste. Wat ik graag zou willen is samen met enkele anderen een idee bekomen voor een nieuw boek en wanneer de outlines er zijn om beurt een hoofdstuk schrijven. Zodra het hoofdstuk af is wordt dit doorgestuurd naar de overigen die het kunnen lezen en punten aanduiden (verbetering/goed/...). Misschien na verloop van tijd kunnen we een keer afspreken (mss 1 keer om de maand/2 maand) en onze punten mondeling (onder een pintje ^^ ) ipv via email aan elkaar meedelen. Leeftijd is niet zo belangrijk maar misschien tussen 20 en 35? Misschien max 10 personen (met mij erbij) . Hopelijk is er interesse :)

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leeftijd is niet zo belangrijk maar misschien tussen 20 en 35?
Dat klinkt een tikkeltje tegenstrijdig. Of ligt dat aan mij? Je zult maar 36 zijn en interesse hebben. Dan durf je al niet meer met goed fatsoen te reageren, lijkt me zo. Overigens begrijp ik het best wel als jongeren in een clubje samen willen schrijven, maar ik zou toch wat voorzichtiger zijn met het aangeven van leeftijdsgrenzen.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Hay, Ik wil zeggen dat leeftijd niet zo belangrijk is. Het is slechts een voorstel tussen 20 en 35 daarmee staat er een ? achter :) Iemand die jonger of ouder is moet dus zeer zeker geen angst hebben om te rageren. Ik hoop echt dat ik wat respons krijg :)

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zal voor je duimen. Zelf zit ik iets te ruim boven die 35, ondanks dat vraagteken. 8) Je bedoeling was zeker niet verkeerd!

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Gentcat, Jouw voorstel spreekt mij erg aan. Ikzelf ben 38, maar ik ben zeker nog kinds genoeg om naar iemand van 27 op te kunnen kijken :-))) Gent is voor mij echter wel een heel eindje reizen. Ikzelf woon in Begijnendijk (bij Aarschot). Ik weet wel dat men in Gent de neiging heeft om alles wat achter Brussel ligt, Limburg te noemen, maar hier is het dus nog Vlaams-Brabant. Om elke maand samen te komen zie ik niet echt zitten, maar om de twee maand dan weer wel. Voorwaarde is echter wel dat er nog andere geinteresseerden opduiken. Jij vermeld een maximum van 10 personen, maar ik zou daar voor mij een minimum van 4 willen aan toevoegen. Ik hoor het wel als het iets wordt.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Hay: Hey dank je :) Ik hoop ook dat er nog meer reactie komt @ David: Hey David :) Yes een eerste persoon die geinteresseerd is. Ik wil zoiezo beginnen via online elkaar wat beter te leren kennen en misschien al een eerste verhaal(tje) te beginnen. Zo ziet iedereen wat de anderen in hun mars hebben. Ik hoop ook dat er nog mensen bijkomen :) Anders spreken we af vanaf 4 personen dat we er aan beginnen?

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een concept, zoals jij het voorstelt - eerst samen een plot uitdenken en dan afwisselend hoofdstukken schrijven - impliceert dat je samen start. Ik denk dat we dus nog even moeten wachten op liefst nog twee of meer kandidaten.
Anders spreken we af vanaf 4 personen dat we er aan beginnen?
Strak plan. Als er geen reactie komt, kunnen we desnoods de oproep opnieuw doen. Wat altijd helpt is om het onder een sexy pseudoniem te doen, bijvoorbeeld "Gentpoes zoekt schrijfmaatjes". :D Gegarandeerd binnen de twee dagen tien enthoudiaste reacties.