Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zoek iemand die samen met mij een fantasyverhaal wil schrijven

Hallo ik ben Ciska, Ik ben moeder, docent en hobbyschrijver, ik ben 34 jaar jong en zoek een of meerdere vrouwelijke schrijfsters die samen met mij willen schrijven. Doelen: - gezelligheid - leren van elkaar - ieder vanuit een eigen personage kunnen werken Graag hoor ik of meer vrouwen interesse hebben in een (wekelijkse of maandelijkse) schrijfbijeenkomst. (De locatie: Noord Holland Noord) Groetjes Ciska

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom wil je enkel met vrouwen schrijven? Feministische sentimenten?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vroeg mij dat ook even af, PR. Maar Ciska hoeft die vraag natuurlijk niet te beantwoorden. Het is (gelukkig) iets waarin ieder volledig vrij is en zich voor niemand hoeft te verantwoorden.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom wil je enkel met vrouwen schrijven? Feministische sentimenten?
Ik zou juist zeggen van niet, goeie Feministen geloven juist dat er geen verschil hoeft te zijn tussen mannen en vrouwen. Hoe dan ook is dit inderdaad een keuze die zij maakt en waar ze geen antwoord op hoeft te geven als ze niet wil. (Ben stiekem wel nieuwsgierig...)

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel gek, maar er zijn vast meer vrouwen die liever niet een algemene oproep m/v voor ontmoetingen doen uitgaan. Wie weet wie er straks voor je deur staat. Die oproep in eerste instantie richten aan alleen vrouwen is dus niet zo vreemd - de link naar feminisme zie ik niet zo. Ik vind die oproepjes voor samen schrijven/ontmoeten vooral vaag, (niet deze oproep) als ze gericht zijn op jongeren. Daar is geen controle op en dat is best een beetje eng. Dat Ciska liever eerst ontmoet met vrouwelijke schrijvers is dus hooguit voorzichtig te noemen. Ciska, het is maar een idee: je kunt ook eerst hier op het forum meelezen en jezelf voorstellen - en dan na een tijdje pas een oproepje doen, als je online met forumleden hebt kennis gemaakt.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De spijker op de kop, Mirandala. Dat zou zo'n oproep al wat minder ingewikkeld maken. ;)

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom wil je enkel met vrouwen schrijven?
Ik heb die wens ook wel eens. Maar dan bedenk ik mij; er zal maar 1 enge vrouw - met breinaalden- tussen zitten. Het zou een onderwerp kunnen zijn voor een kort griezelverhaaltje.

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach mannen of vrouwen dat maakt mij niet veel uit, maar inderdaad enige voorzichtigheid in deze wereld is gewoon nodig. Dat heeft de tijd mij wel geleerd. Mochten er al gezellige schrijfgroepen bestaan en er wordt ergens in een openbare ruimte afgesproken om te schrijven dan zou ik mij daar ook bij aan kunnen sluiten. Alleen weet ik niet van het bestaan van schrijfgroepen bij mij in de omgeving. Als men hier groepen kent die in Noord Holland actief zijn dan hoor ik dat graag. Ik had ook kunnen zeggen een vrouw leg ik met al mijn vechtsportvaardigheden zo op de grond als ze kwaad in de zin heeft, bij mannen kost mij dat meestal wat meer moeite. Maar ja dat klinkt ook zo pessimistisch. Bovendien zullen de meeste mannen die reageren op een dergelijke oproep geen kwaad in de zin hebben;-) Misschien een leuk thema voor een nieuw verhaal;-) Nou goed, alle gekheid op een stokje....ik wacht op reacties van andere schrijvers die samen willen schrijven. Man of vrouw...maakt niet uit ....ik selecteer wel met mijn beretta;-) Ciska