Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zoek iemand die samen met mij een fantasyverhaal wil schrijven

Hallo ik ben Ciska, Ik ben moeder, docent en hobbyschrijver, ik ben 34 jaar jong en zoek een of meerdere vrouwelijke schrijfsters die samen met mij willen schrijven. Doelen: - gezelligheid - leren van elkaar - ieder vanuit een eigen personage kunnen werken Graag hoor ik of meer vrouwen interesse hebben in een (wekelijkse of maandelijkse) schrijfbijeenkomst. (De locatie: Noord Holland Noord) Groetjes Ciska

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom wil je enkel met vrouwen schrijven? Feministische sentimenten?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vroeg mij dat ook even af, PR. Maar Ciska hoeft die vraag natuurlijk niet te beantwoorden. Het is (gelukkig) iets waarin ieder volledig vrij is en zich voor niemand hoeft te verantwoorden.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom wil je enkel met vrouwen schrijven? Feministische sentimenten?
Ik zou juist zeggen van niet, goeie Feministen geloven juist dat er geen verschil hoeft te zijn tussen mannen en vrouwen. Hoe dan ook is dit inderdaad een keuze die zij maakt en waar ze geen antwoord op hoeft te geven als ze niet wil. (Ben stiekem wel nieuwsgierig...)

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker