Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Serieuze online schrijfgroep gezocht

Ben op zoek naar medeschrijvers die al aardig wat schrijfkilometers gemaakt hebben, eventueel al wat publicaties op hun naam hebben, en serieus hun werk en stijl verder willen ontwikkelen. Het is mijn idee om online elkaars werk te bekritiseren, zodat we elkaars werk kunnen verbeteren, blinde vlekken kunnen duiden - met andere woorden: om elkaars redacteuren te zijn, voordat we bijv. werk insturen naar tijdschriften/uitgeverijen/opdrachtgevers. Het gaat hierbij niet om kwantiteit (dus niet wekelijks een nieuwe ronde) maar kwaliteit. Qua genre vooral hedendaagse literatuur: proza (lang of kort), poëzie, essays, etc. zijn welkom.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Makker, Yrret, Dat klopt; ik heb nu even wat meer informatie toegevoegd aan mijn profiel. Zien jullie dit zitten? Wat voor genre schrijven jullie? Vr.groet, Joris

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, ik heb misschien ook wel interesse :) Ik schrijf een historische YA-roman en verder kortere en langere verhalen. Kijk anders even op mijn website.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik meld me hier ook. Heb geen website, ben wel serieus bezig met schrijven. Genre: voornamelijk korte verhalen voor jongeren en volwassenen.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste allemaal, Ik wou het volgende voorstellen: Iedereen stuurt mij een kleine bio met i.i.g. favoriet(e) genre(s), evt. bewonderde auteurs, en andere relevante zaken, b.v. waarom je schrijft. Dit kan naar: artsnel@gmail.com Ik zal vervolgens, als de secretaris, alles verzamelen, dit 'voorstelrondje' naar iedereen doorsturen, en dan kunnen we van start. Vr.groet, Joris

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is er nog plek om mij aan te sluiten? * excuus, ik trek mij terug, had door men mobiel niet door dat ik de verkeerde topic had geklikt ipv de topic die ik eerder al had doorgelezen.