Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep voor vaste schrijfmiddag in Leiden

Wil jij ook graag aan jouw boek schrijven, of moet jij nog aan dat boek beginnen, maar komt het er steeds niet van? Ik zoek geen standaard schrijfgroep, maar een schrijfgroep voor een schrijfmiddag. Het idee: Elke tweede zondagmiddag in de maand vanaf 14.00 uur gaan we schrijven op een locatie in Leiden. Misschien zelfs vaker, afhankelijk of daar geïnteresseerden voor zijn. We schrijven allemaal aan ons eigen boek/project. Tussendoor een korte pauze om over schrijven te kletsen. Schrijfniveau is niet belangrijk. Zowel beginners als gevorderden zijn welkom. Ik wil beginners die niet weten hoe ze moeten beginnen graag dat zetje en de hulp geven om eindelijk te beginnen met het schrijven van een boek. Geef dit vooraf wel aan, want dan spreken we een half uur eerder af om de rest niet te veel te storen en jij om 14.00 uur ook lekker aan de slag kan. En voor de schrijvers die al bezig zijn met een boek, hebben jullie ook last van teveel afleiding thuis? Gebruik deze middag om schrijfmeters te maken en in de pauze schrijfproblemen met elkaar op te lossen. In Leiden denk ik de ideale plek te hebben gevonden, op loopafstand van centraal station, maar ik moet het nog uittesten en sta open voor andere suggesties. Heb jij interesse? Mail me dan op nanenko @ hotmail.com (zonder spaties).