Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep in Groningen gezocht

Ik ben op zoek naar een serieuze schrijfgroep in Groningen of naar mensen die het leuk en boeiend vinden om in Groningen samen een schrijfgroep te vormen. Ik heb verschillende schrijfcursussen gevolgd, maar wil graag ook feedback op verhalen en de roman die ik schrijft. Lijkt je dit wat? Ik ben benieuwd naar je reactie. Niveau: licht gevorderd.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag schrijvers in Groningen, wellicht hebben jullie interesse in het volgende. In nauwe samenwerking met *** van *** organiseer ik een Wandelschrijfweek. Opzet is om met groep van negen mensen naar mijn boerderij in het Reuzengebergte (Tsjechië) te gaan. Daar maken we korte wandelingen langs plaatsen die ons kunnen inspireren om daarna mooie en spannende teksten te schrijven. Onder de deskundige begeleiding van *** werken we aan opdrachten en krijgen tips om onszelf te verbeteren. Meer info vind je op *** Mochten jullie interesse hebben, dan kun je ook bellen voor kennismaking en informatie. Met vriendelijke groet, *** gegevens verwijderd door beheer i.v.m. forumregels

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi allemaal, Ik heb ook interesse in een schrijfgroep in Groningen. Geldt de oproep nog steeds? Groetjes Brenda

Lid sinds

4 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Ik zou ook wel geïnteresseerd zijn, is er iets van start gegaan? Zo niet dan zouden we dat alsnog kunnen doen? groetjes, Luna