Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Tilburg

Hallo, We zijn met twee mensen een schrijfgroep in Tilburg begonnen. Wellicht zijn er nog een paar mensen in onze stad (en in de directe omgeving) die willen meedenken over schrijven, over feedback, over taalkwesties, over uitgeven,over vormgeven en wat niet meer... Het doel is te komen tot wat meer frequente bijeenkomsten, het bespreken en reageren op teksten die we schreven. Spiegelen, feedback krijgen en geven. Tweewekelijks lijkt een goede modus, maar ligt niet in beton gegoten. Een bijeenkomstplek is voorhanden. We hebben wat schrijfervaring. piersas@hotmail.com MVG, P

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Schrijfgroep Tilburg, wellicht hebben jullie interesse in het volgende. In nauwe samenwerking met *** van *** organiseer ik een Wandelschrijfweek. Opzet is om met groep van negen mensen naar mijn boerderij in het Reuzengebergte (Tsjechië) te gaan. Daar maken we korte wandelingen langs plaatsen die ons kunnen inspireren om daarna mooie en spannende teksten te schrijven. Onder de deskundige begeleiding van *** werken we aan opdrachten en krijgen tips om onszelf te verbeteren. Meer info vind je op *** Mochten jullie interesse hebben, dan kun je ook bellen voor kennismaking en informatie. Met vriendelijke groet, Rudo Snabilie *** gegevens verwijderd door beheer i.v.m. forumregels

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Nu, voorjaar-zomer 2017 gaan we van start met de schrijfgroep. Tweewekelijks lijkt een goede modus. Als er nog geïnteresseerden in het Tilburgse zijn hoor ik het heel graag. Grts, P

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben wel benieuwd wanneer en waar jullie samenkomen, met hoeveel en in welke genres jullie schrijven. :) Zelf woon ik een half uur van Tilburg af en ik zou het leuk vinden om bij een schrijfgroep aan te haken. Ik ben een eerste roman aan het schrijven, heb nog niets gepubliceerd, wel altijd al graag geschreven. Over een aantal weken begin ik aan een opleiding aan de schrijversacademie in Eindhoven. Ik weet nog niet hoe intensief het contact met klasgenoten daar gaat zijn, het is mogelijk dat ik daar zoveel contact mee krijg dat een schrijfgroep erbij wat veel is. Maar ik hoor graag meer over jullie schrijfgroep.