Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfondersteuning gezocht voor newbie(s)

Hallo, Omdat ik dankzij de enorme goede tips op dit forum erachter ben gekomen dat ik stukken met potentie (en een hoop "beginnersfouten") schrijf ben ik op zoek naar de ervaren schrijvers die mij (en hopelijk andere newbies) kunnen ondersteunen met tips over zo'n beetje alles waar je als net beginnende schrijver nog niet van op de hoogte bent. Daarnaast vind ik het sowieso fijn om feedback te ontvangen en een beetje heen en weer te sparren met ideeën. Ik zal even wat over mezelf vertellen. Al zolang als ik kan lezen lees ik en ik heb altijd verhalen in mijn hoofd gehad. In het kader van mijn persoonlijke ontwikkeling heb ik besloten dat het nu echt eens tijd wordt dat 1 van die verhalen zijn weg naar buiten vind. Momenteel ben ik bezig met een "roman"gemixt met misdaad. Wie wil mij helpen? Mijn dank is groot!

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo AvS :) Op wat voor een manier zou je dan deze hulp willen ontvangen? Wil je samenkomen en met iemand daadwerkelijk in gesprek? Dan lijkt het me handig dat je een schrijfclub bezoekt. Daar zou je dan ook je zelfgeschreven werk mee kunnen nemen en laten lezen aan anderen. Dit lijkt me vooral fijn als je ook op zoek bent naar een groep om daadwerkelijk te sparren over ideeën. Voor iets meer verdieping, die wellicht breder is maar minder persoonlijk, kun je ook nog altijd een cursus nemen. Hier is dan ook een verschil in het contact met anderen. Je kunt kiezen voor een thuiscursus, maar ook een die ergens anders gegeven wordt. Ligt natuurlijk ook aan de tijd die je kunt vrijmaken. Of zoek je meer iemand die je kan mailen met verschillende ideeën en die binnen een bepaalde tijd kan terug mailen? Of ander contact via internet. Alle vragen die je hebt, kun je waarschijnlijk hier op het forum kwijt. Sommige zijn wellicht al gesteld en via de zoekfunctie terug te vinden, anderen zijn nog niet gesteld en mag je in het desbetreffende stuk stellen. Veel mogelijkheden dus. Als je contact wil hebben via de mail mag je mij altijd proberen. Ik ben absoluut nog geen oude rot in het vak, maar ik denk dat ik je op sommige gebieden vast kan helpen. Het is het proberen waard denk ik zo. :)

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor je reactie! Inderdaad, veel keuze misschien teveel ;) In eerste instantie wil ik vooral via de mail/skype een beetje sparren. Ik stuur u even een mailtje!