Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

deelname

Ooit heb ik eens deelgenomen. Sterker nog ik was bereid me te abonneren. Op beide pogingen kreeg ik geen enkele reactie. Die kans hebben jullie gehad en krijgen jullie ook nooit meer.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Rob, ik lees je bericht en wat jammer dat je ervaring negatief is. Toen ik hier mijn eerste bijdrage leverde had ik ook weinig reactie. Ik ben echter actief mee gaan doen door de anderen te lezen en feedback te geven waardoor ook zij mijn werk gingen lezen. Het moet even groeien denk ik. Groet Nancy

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Rob, ... wat is dat vreemd. Je hebt dus wel een profiel. Je bent al lid sinds 23 juli 2016. Misschien is er iets in de administratie mis gegaan; steek toch maar even je voelhorens uit. Succes, een fout maken is menselijk, hoor. vrg

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Rob, er doen veel goede schrijvers mee die ik vaak eerst lees. Soms kom ik er dan niet aan toe om nieuwe/onbekende schrijvers te lezen en/ of te reageren. Ik denk dat het inderdaad helpt als je zelf feedback geeft op anderen. Dat merk ik zelf ook. Ik heb je eerder horen mopperen en vond je reactie toen wel overdreven negatief maar ik begrijp de teleurstelling wel. Tenminste de coach zou mogen reageren maar daar kan ook wel eens iets mis gaan. In de 21 weken dat ik meedoen is er maar 1x niet gereageerd en dat was net die week dat jij mee deed volgens mij. Jij zit kennelijk aan dat ene tafeltje waar ze niet bedienen. Je hebt iig van je laten horen en inmiddels al 3 reacties gehad :D

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Rob, Als je consistent bent aan hetgeen je schrijft is de kans groot dat je deze reacties nooit leest c.q. er nooit op zult reageren. Toch reageer ik nog maar even want wie weet: misschien ben je toch nog nieuwsgierig en besluit terug nog even te komen hier ;) Jammer dat je jezelf tekort doet door hier niet meer terug te komen. Er zijn veel leuke mensen hier, en er wordt zeker wel gekeken naar hetgeen je plaatst; dat is tenminste mijn ervaring. Laat je niet meteen uit het veld slaan als er niet wordt gereageerd, joh! Misschien is het aantal reacties minder dan waar je op hoopt maar het blijft leuk - en spannend - om je schrijfsels te plaatsen en dan af te wachten welke reacties er op komen. Wie weet verander je nog eens mening en zien we je alsnog hier terug. Trek uit dat kleed van slachtoffer, leg neer dat ego en klim alsnog in de pen. Er is nog hoop: inmiddels heb je al vier reacties! :D