eSchrijven - Louis Stiller

Laptop, tekstverwerker, Google, verteltalent en een hele hoop tijd - meer heb je niet nodig als modern schrijver. Helaas blijft de kennis over die digitale gereedschappen vaak beperkt. In plaats van de mogelijkheden en de finesses van de software te leren kennen, modderen schrijvers vaak voort, waardoor ze veel tijd verliezen en de ware kracht van het digitale tijdperk niet leren kennen.

In eSchrijven leren schrijvers hun schrijfgereedschap efficiënter te gebruiken. Welke toetsen, trucjes en inzichten heb je nodig om je schrijfproces te verdiepen en je beter op je schrijfwerk te kunnen concentreren? Hoe kun je een 'verloren document' van een vastgelopen computer redden? Hoe kun je een boekidee structureren met je Word-programma? Hoe kun je research plegen in verborgen databanken en de enorme omgevallen boekenkast die Google heet?

Lees dit boek en je wordt eindelijk meester van je digitale gereedschap!

Over Louis Stiller
Louis Stiller is oud-hoofdredacteur van Schrijven Magazine, schrijver, redacteur, schrijfdocent en automatiseringsjournalist.

Uitgever

Atlas Contact

Site uitgever

www.atlascontact.nl

ISBN

978904570602

Prijs

17,99

Bladzijden

160 pagina's

Soort boek

Het schrijfvak