Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver gezocht

Hallo allemaal, Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Fanny de Jong, 35 jaar ,getrouwd en 3 kids. Onze jongste dochter heeft NAH (Niet Aangeboren Hersenletsel). Ik ben bezig om haar verhaal op papier te zetten en wil als het even kan het ook uitbrengen. Ik kan schrijven over alles en de emoties. Maar een boek schrijven is toch heel wat anders. Je hebt schrijven en schrijven. ;-) Nu zoek ik iemand die dat wel kan en samen met mij aan dit boek wil werken. Of dat iemand weet waar ik een schrijver kan vinden? Ik hoor graag van jullie! Groeten, Fanny

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Of een patiëntenvereniging. Die kunnen soms zelfs subsidie krijgen voor het uitgeven van een boek, heb ik wel eens gehoord.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Fannykas, misschien kun je uitleggen hoe je de samenwerking ziet? Want niet veel schrijvers zullen kennis hebben over NAH, en dan ook nog het specifieke NAH van jouw dochter. Dan is er nog de vraag naar de doelgroep: voor wie wil je dit verhaal schrijven / als boek uitbrengen? En waarom? Wat is je doel ermee?

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik zal even uitleggen wat ik ermee wil. Het gaat dus om mijn dochter, de periode uit het ziekenhuis, revalidatie. Hoe ga je er als gezin mee om( mijn ex ziet Fleur dus niet meer,maar wel de oudste), hoe gaat je omgeving ermee om, de maatschappij, hoe is ze nu? Er is veel te vinden over jongeren of ouderen met NAH, maar niet de kleintjes. Ik merkte dat ik er zelf veel behoefte aan had om te lezen. Kijk , ieder "geval" van NAH is anders. Maar je kan wel herkenningspunten hebben. Stel dat het tot een boek komt en ik mag ze verkopen gaat er ook een deel naar de NAH-stichting waar Fleur kinderambassadeur van is. Ik kan het zelf allemaal wel op papier zetten,daar ben ik al mee bezig. Maar ben geen schrijfster. Dus zal niet in verhouding staan en het moet wel te begrijpen zijn voor een buitenstaander.

Lid sinds

8 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zoek graag een schrijver die mijn levensverhaal in een boek kan verwerken. Het gaat om mij wat ik nu al allemaal voor positieve dingen heb meegemaakt en dat mij leven vooral gaat om na een klap in je gezicht hoe sta je weer op dit kan ik heel mooi in een verhaal verwerkt worden. Contact mij maar op denishz_soekha@hotmail.com

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Dino Je hebt twee mogelijkheden: 1: je schrijft het verhaal zelf http://www.schrijvenonline.org/schrijftips/5-schr… 2: je betaalt een tekstbureau of freelancer om jouw verhaal te schrijven. 3: is geen optie. Want een ander gratis jouw verhaal laten schrijven, is hetzelfde als iemand vragen gratis een huis voor jou te laten bouwen. Het is in ieder geval net zoveel werk. Succes en groetjes :)