Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Wie heeft ervaring met gebruik van WordPress.com voor Bloggen

Beste Mensen. Wie van u heeft ervaring met blog-opstelling in WordPress.com? Het gaat mij om de afbeelding in het Thema "Twenty-Twelve" dat boven elk bericht komt te staan. Die afbeelding is mijn inzicht veel te vierkant voor dit doel. Wie kan en wil hierover contact opnemen? In dat geval kan ik nader toelichten wat ik ervaar,voordat ik mijn Blog-teksten en eigen afbeeldingen op de blog kan plaatsen. Die blog heeft de titel: "Levenservaringen van Anna en Anton Doove". Hopelijk is er iemand met WP-ervaring die mij even op dreef kan helpen met de afbeeldings-formaten in WordPress.com, waarna ik alle blogberichten kan plaatsen in de juiste volgorde voor de blog-bezoekers. Na die hulp laat ik dit forum met rust en de link naar mijn blog zal niet onder dit bericht zijn te vinden. Die is er n.l.ook nog niet,want dat komt pas als de blog klaar is na en met hulp van een eventuele ervaren vrijwilliger. Zonder die hulp komt er niets tot stand. Ik ben wel afhankelijk van die hulp met aanwijzingen. Met tips ben ik ook best tevreden,dus ik wacht nu graag op reacties,waarvoor ik alvast vriendelijk dank. Anton Doove.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Topic verplaatst. Dit thema heb je dus: https://twentytwelvedemo.wordpress.com/blog/ Gaat het om de afbeelding boven een blogbericht? Volgens mij wordt die gewoon de verhoudingen die het origineel ook heeft. Dus op je computer bewerken en dan opnieuw uploaden lijkt mij de oplossing. Er is voor dat thema ook een heleboel (Engelstalige) documentatie beschikbaar.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Beste Dries. Ik dank je vriendelijk voor je reactie. Intussen ontdekte ik zelf de optie voor aanpassing. Dat is mij ook gelukt,maar nu wacht ik op reacties van het WP-forum over andere vragen. Ik zal die vragen dus niet hier stellen terwijl ik wacht op reacties uit dat WP-forum. Dat gaat daar niet snel. Dat forum is niet echt behulpzaam,maar ik wacht geduldig af of die reacties deze week nog komen. Lukt dat niet,dan zoek ik andere hulp-opties. Helaas is mijn kennis der Engelse taal te gering. Daardoor zal ik die documentatie niet kunnen lezen en begrijpen. Engels bij-leren gaat te lang duren. Volgende maand hoop ik 78 jaar te worden ondanks al mijn medische ervaringen. Dat is een wonder. Toch blijf ik proberen om te bloggen met WP en ik zal wel zien wie mij daarbij kan helpen. Bij mij staan teksten en afbeeldingen klaar voor plaatsing op de blog. Het is nu ontdekken wie kan helpen. Ik wens jou oook succes met je schrijfwerk en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.