Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Manuscript ruilen voor correctie?

Hallo allemaal, Mijn non-fictie boek van 45000 woorden is af. Voordat ik het opstuur naar een printing on demand service, zou ik het fijn vinden als iemand mijn tekst wil nalezen op type- en spelfouten. Zinsconstructie is eventueel ook handig. Met alle plezier zou ik graag een manuscript uitruilen, dat we elkaars manuscript nalezen en corrigeren. Het voordeel hiervan is dat er met een frisse blik naar je tekst gekeken wordt. Zelf ben je snel geneigd over dingen heen te kijken. Mijn boek gaat over een periode van twee jaar waarin ik geleerd heb om te gaan met een diagnose in het autismespectrum: syndroom van Asperger. Drie jaar geleden, toen ik 21 was, ben ik erachter gekomen dat ik autisme heb en in dit boek heb ik beschreven hoe de reacties van mijn omgeving op mij overkwamen en hoe ik mijn leven aangepast heb. Het boek is opgedeeld in elf hoofdstukken, met een voorwoord, inleiding en nawoord. Als je interesse hebt in deze uitruil, mail me dan op rianneschouten@live.nl Ik ben benieuwd. Groetjes, Rianne