Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben opzoek naar een co auteur!

Hi, Ik ben opzoek naar een auteur die mij wilt ondersteunen met het schrijven van mijn eerste boek. Het concept staat al deels klaar maar ik wil graag hulp bij het uitbreiden en de manier van schrijven. Samen brainstormen en het boek zijn vorm geven. Het boek is gebaseerd op mijn eigen levensverhaal. ik ben een jonge vrouw van achtentwintig jaar en moeder van twee jongens waarvan de jongste het syndroom van down heeft. Werk fulltime en ben super ambitieus. Ik was veertien en ontmoete in deze periode mijn eerste vriendje, waar ik uiteindelijk twaalfjaar mee samen heb geleefd. Ik ben nu een anderhalf jaar verlost van deze ziekelijke relatie. Ik als jong meisje van veertien heb me weggecijferd en had alles voor hem over. Vaak deed ik me voor als iemand anders en voor de buitenwereld hield ik me groot en was ik super gelukkig. Maar diep van binnen was mijn geest getuigen van een zelf uitgevoerde Poppenkast, waar mijn eigen pop de hoofdrol had. In dit boek wil ik alles op tafel gooien. Liefde, pijn en verdriet! Ik wil me zelf verlossen van bepaalde gevoelens! Gelukkig heb ik me zelf gevonden na hard werken aan me zelfbeeld. Ik ben ik er klaar voor. Dit moet ik delen met de wereld! Help jij mij mee met de onthulling van mijn Poppenkast?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Sorry, ik kom om in het proeflezen. Ik hoop dat je iemand vindt. Het gegeven is interessant.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry, ik kom om in het proeflezen. Ik hoop dat je iemand vindt. Het gegeven is interessant.
Is te begrijpen Tja. Bedankt ik hoop het ook